Hvornår fortalte I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2014

Clisolka

Hvornår gjorde I det officielt at I ventede barn?

Ligenu har jeg bare lyst til at fortælle hele verdenen det!!! 

Efter NF gjorde vi det fuldstændigt officielt for hele verden. Både min chef og tætteste kollegaer fik besked med det samme, da jeg har diabetes, så de skulle vide hvad de skulle gøre, hvis jeg blev dårlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Min kæreste og jeg er født med kort mellemrum, så da familien kom herhjem for at fejre os fortalte vi dem det... Jeg var på det tidspunkt 7+4... Efter NF lagde min kæreste et billede på facebook fra skanningen og annoncerede der for resten af vores venner og bekendte på den måde...

Anmeld

9. februar 2014

Papillon

Jeg fortalte min mor det omtrent en uge efter, jeg havde testet positivt. Kunne mærke, at jeg havde brug for at kunne tale med hende. Hun har trods alt tre børn og to spontane aborter bag sig, så hun er mit orakel

Svigermor regnede den selv ud et par uger senere, men fik besked på at holde munden lukket, indtil vi selv var klar.

Jeg følte, at jeg skyldte min far at fortælle det før resten af familien, så han fik det at vide et par uger før NF.

Da vi havde set liv første gang til NF (13+0) fik resten af familien besked

Facebook får det først at vide, når hun er født, sådan har jeg det bedst

Anmeld

9. februar 2014

et-ønske

Sådan havde jeg det også

Vi fortalte det da jeg var 7+3 efter tryghedsscanning  Facebook og resten af verden fik det at vide efter nf. 

Og TILLYKKEEEEEE

Anmeld

9. februar 2014

mrhl

Fortalte det til nogle tætte veninder omkring 5+. Min kærestes familie regnede det ud ca 8+ og gik og fortalte hinanden det som om det var officielt, så dem fortalte vi det ikke, den klarede de selv fortalte min mor + hendes familie det da jeg var i uge 14 og min far og hans familie fik det først at vide da jeg var 20+... Så vi tog det lidt i etaper

Anmeld

9. februar 2014

Mie89

Anonym skriver:

Vi gjorde det mere eller mindre med det samme ! Vores forældre var de første der fik nyheden, og derefter fortalte vi det bare til folk når vi så dem 

Vi snakkede meget om at holde det hemmeligt indtil efter NF - men helt ærligt så ville det ikke gøre mig hverken mere eller mindre ked af en abort, hvis folk vidste det eller ej ! 

Desuden skulle jeg være tutor på min uddannelse, så hvis jeg slet ikke drak alkohol ville folk alligevel meget hurtigt kunne regne den ud ! 

Anmeld

9. februar 2014

Chris86

Anonym skriver:

Efter scanning...

Anmeld

9. februar 2014

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Vi valgte at fortælle det til familien - da jeg var omkring 8 uge (dette var DUMT - vi mistede 2 dage efter ) Blev gravid 2 mdr. efter - der valgte vi først at fortælle det, når vi havde været til NF. (sådan bliver det også næste gang - hvis vi kan holde det hemmeligt så længe - med hensyn til mavens størrelse )

Anmeld

9. februar 2014

Kay

første gang var jeg 6+ da det nærmeste familie fik det afvide...

2 gang ca det samme... men da aborterede jeg i uge ca 8

hvis den holder stik at jeg er gravid nu så holder vi det hemmeligt længere... vil ikke havde at folk bliver lige så kede af det som sidst 

Anmeld

9. februar 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

Det kom på facebook og var officielt for  alle da jeg havde været til NF, så det var vel 12+noget

Men familie og nære venner samt mine chefer fik det af vide allerede efter et par dage efter jeg havde testet positivt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.