Hvornår fortalte I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.414 visninger
35 svar
4 synes godt om
9. februar 2014

Anonym trådstarter

Hvornår gjorde I det officielt at I ventede barn?

Ligenu har jeg bare lyst til at fortælle hele verdenen det!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2014

Frk. Petersen

Anonym skriver:

Vi fortalte det til familie efter NF (der kan man være mere sikker på alt er som det skal være)
Enkelte veninder og venner fik det af vide før fordi vi var så glade og ikke kunne

Anmeld

9. februar 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg tog det sådan lidt i etaper, for jeg kunne ikke holde munden heelt lukket
2 af mine tætteste veninder og min mor fik det at vide med det samme. Resten af familien fik det at vide i uge 8+ og så blev det helt og adeles officielt i uge 12 da jeg havde været til nf

Anmeld

9. februar 2014

hende-der-du-ved-nok

Anonym skriver:

altså vi gør det sådan lidt løbende... jeg er i uge 13 nu og det meste af min familie ved det godt og ingen af kærestens familie ved det.

men vi skal til NF her på onsdag og efter det får resten af min familie den gode nyhed og han ringer til sin nærmeste, på lørdag skal vi til fest (så kan man jo tænke over hvor meget fest der bliver for mig i den henseende) hos nogle af hans kammerater hvor de får det af vide og offentliggør det engang når jeg er i uge 14 på face.

Anmeld

9. februar 2014

Sitrani

Anonym skriver:

vi fortalte de kommende bedsteforældre nyheden i 6. uge  Mine veninder fik det at vide i uge 11-12 stykker, tror jeg.... Og resten af verdenen kan jeg ikke huske....

Anmeld

9. februar 2014

Christina91

Anonym skriver:

Jeg synes det er rigtig svært.

Jeg var glad for at jeg havde fortalt det til en del ved min sidste graviditet, fordi det gik ikke, og så var det rigtig rart at have deres støtte og opbakning. Jeg havde virkelig brug for at tale om aborten, fordi det var rigtig hårdt for mig, så derfor fortalte jeg det efterfølgende til nogle at jeg havde været gravid, og jeg synes ikke at de kunne forholde sig til det på samme måde og tog meget let på det. Det blev jeg ret ked af.

Men når det så er sagt, så ved jeg ikke hvad jeg gør denne gang. Tror vi siger det når vi føler for det. Jeg har dog allerede fortalt et par tætte veninder om det.

Anmeld

9. februar 2014

Anonym trådstarter

Lige nu ved hele min familie det + 2 af mine tætte venner, og så mine arbejdsgivere, fordi jeg har kvalme osv. hele tiden, men gal, hvor har jeg bare lyst til at råbe det over det hele!!!

Vi har først opdaget det, så det er stadigvæk nyt...

Men regner også at gøre det officielt når vi er i uge 12 ca..

Anmeld

9. februar 2014

Anonymo

Anonym skriver:

Vi fortalte det efter vi havde set liv, som i vores tilfælde var ved en akut scanning 10+2

Anmeld

9. februar 2014

Mettefpigen

Jeg fortalte min mor det samme dag, kæresten (eks) dagen efter, hans familie i uge 11 da de bor i Jylland og vi gerne ville sige det face to face og alle andre efter der...

Anmeld

9. februar 2014

Nov26

Min søster vidste det længe resten af familien fik det af vide da vi havde været til nakkefold, nogle havde gættet drt. Fik mave ret hurtigt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.