Min liste , hvad synes i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2014

MorDk

Anonym skriver:

Nu er det jo så altså også kun når den sover ude

Ok grunden til jeg skrev det var at jeg kender nogle som købte den pga. barnet kradset sig. Derfor var jeg bare nysgerrig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2014

1990h

Anonym skriver:

Vi brugte ikke synderlig mange stofbleer sidst, så det er efter egen erfarring at vi vælger ikke og købe helt vildt ind

og luffer er til hænderne , vores 1 fik hurtigt kolde fingre. Ja og samme med andre spædbørn jeg lige har haft tæt på mig 

babys fødder og hænder må gerne være kolde..det meget normalt da det også er den del af kroppen der længest væk fra hjertet

Anmeld

10. februar 2014

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Ok grunden til jeg skrev det var at jeg kender nogle som købte den pga. barnet kradset sig. Derfor var jeg bare nysgerrig. 

okay det har jeg aldrig hørt om.... men nej det er i hvert fald ikke det der er grunden .. de skal blot bruges når den lille sover ude

Anmeld

10. februar 2014

Anonym trådstarter

1990h skriver:

babys fødder og hænder må gerne være kolde..det meget normalt da det også er den del af kroppen der længest væk fra hjertet

jeg mener så ikke mine børns fingre skal være kolde når de ligger udenfor, derfor får de luffer på som passer til årstiden.. det gør vores den store også.. men hvis det er fordi jeg er blevet misforstået, og man tror jeg mener luffer indenfor , så nej, der er ingen af min børn der har eller får vanter på indenfor. 

Anmeld

11. februar 2014

1990h

Anonym skriver:

jeg mener så ikke mine børns fingre skal være kolde når de ligger udenfor, derfor får de luffer på som passer til årstiden.. det gør vores den store også.. men hvis det er fordi jeg er blevet misforstået, og man tror jeg mener luffer indenfor , så nej, der er ingen af min børn der har eller får vanter på indenfor. 

så først bagefter at det var til ude

Anmeld

11. februar 2014

Nessie

Størrelsen på tøjet er svært at vide. Vores søn hoppede direkte i str. 56, men vores datter brugte str. 50 i 2 mdr.

Vi har en rocker/napper fra Tiny Love, som er en lille vugge, der kan laves om til skråstol. Den har 3 positioner i alt. 

Min mand mente vist at jeg var blevet skør, men vi bruger den hver dag og er rigtig glade for den 

Anmeld

12. februar 2014

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Størrelsen på tøjet er svært at vide. Vores søn hoppede direkte i str. 56, men vores datter brugte str. 50 i 2 mdr.

Vi har en rocker/napper fra Tiny Love, som er en lille vugge, der kan laves om til skråstol. Den har 3 positioner i alt. 

Min mand mente vist at jeg var blevet skør, men vi bruger den hver dag og er rigtig glade for den 

Jamen det er præcis den jeg har haft lidt kig på 

Anmeld

12. februar 2014

Nessie

Anonym skriver:

Jamen det er præcis den jeg har haft lidt kig på 

Den bliver i hvert fald anbefalet her fra 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.