Lille københavner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.080 visninger
15 svar
6 synes godt om
8. februar 2014

isabellasmor

Hvad et dine erfarringer med lille Kbh'er ? Gode som dårlige? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2014

Pcokate

isabellasmor skriver:

Jeg har ingen erfaring men har du set tråden "Lillesøster er en lillebror" er også herinde

Anmeld

8. februar 2014

isabellasmor

Pcokate skriver:

Jeg har ingen erfaring men har du set tråden "Lillesøster er en lillebror" er også herinde

Jamen det var netop pga den tråd jeg oprettede denne. Vi har været der 3 gange indtil videre og havde faktisk tænkt os at få en kønsscanning der her i slutningen af mdr. Men nu er jeg jo så blevet rimelig meget i tvivl 

Anmeld

8. februar 2014

Lullaby

Vi har været der 2 gange og været tilfreds begge gange.

Anmeld

8. februar 2014

isabellasmor

Lullaby skriver:

Vi har været der 2 gange og været tilfreds begge gange.

Jamen vi har også været fuld tilfredse og synes de er meget søde og meget professionelle.. Men ja når man så lige læser den anden tråd herinde, så bliver man lidt i tvivl i forhold til en kønsscanning  

Anmeld

8. februar 2014

maria_wlt

isabellasmor skriver:

Linker lige til en side hvor der bliver skrevet noget

https://www.baby.dk/debat/236957pi1/ultralydsscanninger/lillesoester-er-en-lillebror.aspx

Anmeld

8. februar 2014

isabellasmor

maria_wlt skriver:

Linker lige til en side hvor der bliver skrevet noget

https://www.baby.dk/debat/236957pi1/ultralydsscanninger/lillesoester-er-en-lillebror.aspx

Det var pga den tråd jeg tænkte jeg lige ville oprette en hvor man kan komme med sine erfaringer. Er i tvivl om jeg "tør" tage en kønsscanning der nemlig 

Anmeld

8. februar 2014

Carina:-)

Den får blandede anmeldelser på trust.

Min søster har en veninde der fik afvide at hun skulle skynde sig på sygehuset fordi barnet ikke var vokset nok så der var helt sikkert noget galt.

Efter flere timer i angst inden akutskanning fik hun endelig at vide at alt var helt normalt .

Men at de havde oplevet det før på sygehuset ,at de måler forkert på klinikken og slår unødig angst i de stakkels forældre. 

Men det var altså ikke køn der var noget galt med,men synes lige jeg ville nævne det alligevel

Anmeld

8. februar 2014

Wimmie

isabellasmor skriver:

Gode 

Har godt nok ikke fået kønsscanning men tryghedsscanning derinde og de var meget dygtige og professionelle.

Jeg tror alle scanningsklinikker kan tage fejl - selvfølgelig skal det bare ikke ske for tit 

Anmeld

8. februar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
isabellasmor skriver:

En fra min klasse har rigtig gode erfaringer og anbefalede den til mig. Hun benyttede sig jævnligt af deres drop in tilbud. Jeg skal selv afsted i næste uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.