Lille københavner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2014

Lotus86

Har benyttet mig af dem mange gange, og har også fået en kønsscanning derinde, har kun gode ting at sige om dem. Dog er klinikken blevet solgt, så ved ikke hvordan det er mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2014

Thereseh

Jeg har ikke prøvet den, men min søster har været der under sin graviditet, og været godt tilfreds. 

Alle kan tage fejl, og det er selvfølgelig enormt uheldigt, men det kan jo ske. 

Jeg blev scannet ved Vesterport og der sagde de til kønsscanning at de ikke ville sige kønnet, men tilbyde mig en scanning gratis, ugen efter. De kunne ikke med sikkerhed se hvad det var, og så ville de slet ikke gætte. Det synes jeg var rigtig fin service - dog var de en smule dyre, i forhold til Lille Københavner. 

Anmeld

8. februar 2014

Papillon

Thereseh skriver:

Jeg har ikke prøvet den, men min søster har været der under sin graviditet, og været godt tilfreds. 

Alle kan tage fejl, og det er selvfølgelig enormt uheldigt, men det kan jo ske. 

Jeg blev scannet ved Vesterport og der sagde de til kønsscanning at de ikke ville sige kønnet, men tilbyde mig en scanning gratis, ugen efter. De kunne ikke med sikkerhed se hvad det var, og så ville de slet ikke gætte. Det synes jeg var rigtig fin service - dog var de en smule dyre, i forhold til Lille Københavner. 

Jeg blev også scannet der 15+1, selvom hun påstod, at jeg var kortere, end sygehuset havde udregnet ved NF. Hun var meget grundig og ville først give svar, da hun var helt sikker.

Sidenhen har de to gange på sygehuset bekræftet kønnet, vi fik at vide ved kønsscanning. Så jeg vil gerne anbefale scanningsklinikken

Ved godt, det ikke var det, du spurgte om, men håber alligevel, at du muligvis kan bruge mit svar.

Anmeld

8. februar 2014

Maja_4000

Nu er det ikke fordi jeg vil sidde og svine klinikken

Men hende som scannede mig på sygehuset var MEGET imod lille kbh'er.. Hun sagde at dem som arbejder der er jordemødre som har været på kursus i en uge i at scanne.. De har ikke den rigtige uddannelse.. Det betyder at de jo sikkert KAN se kønnet (eller misdannelser osv) engang imellem.. Men lige med kønnet er der jo altid 50% chance.. Fordi de så har en lille smule forstand på det, har de måske 70% chance for at 'gætte' rigtigt..

Ifølge hende på sygehuset er de andre klinikker ok så efter at have snakket med hende, ville jeg vælge et andet sted ..

Anmeld

8. februar 2014

M&N

Maja_4000 skriver:

Nu er det ikke fordi jeg vil sidde og svine klinikken

Men hende som scannede mig på sygehuset var MEGET imod lille kbh'er.. Hun sagde at dem som arbejder der er jordemødre som har været på kursus i en uge i at scanne.. De har ikke den rigtige uddannelse.. Det betyder at de jo sikkert KAN se kønnet (eller misdannelser osv) engang imellem.. Men lige med kønnet er der jo altid 50% chance.. Fordi de så har en lille smule forstand på det, har de måske 70% chance for at 'gætte' rigtigt..

Ifølge hende på sygehuset er de andre klinikker ok så efter at have snakket med hende, ville jeg vælge et andet sted ..

Maja. Det er ikke korrekt.

Lille Kbher er opkøbt af Dr. Tri. Ham som ejer scanningsklinikken i Hvidovre.
Han er gynækolog og har været hos ham igennem lægen. Han har kun uddannede jordmødre og sonografer. Hans kone dannede mig hos lille kbher i torsdags!

Ham der ejede klinikken før, var ikke uddannet og måtte ikke udtale sig hvis det var noget der fx afvigede fra det normale, og udstyret og kvaliteten var super dårlig.

Men dette er meget anderledes nu jo

Anmeld

8. februar 2014

Lukas&Liam<3

Vi har været til 3d scanning begge gange.
Og første gang gjorde de meget for at få gode billeder (der var gratis genscanning hvis man ikke fik gode billefer)
Anden gang scannede hun og sagde han lå forkert, så fik ikke gode billedet, hun prøvede dårlig at puffe og skulle selv foreslå at rejse mig for lige at hoppe lidt. Og der var selvfølgelig ikke gratis genscanning, skulle så kun betale for en alm. Scanning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.