Dine kæledyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2014

Annette A

Maria&Lukas skriver:

Og en rigtig rod

Laver han ballade?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2014

Annette A

Kyed skriver:

Vi har en chihuahua, som hedder My

Ja hun er da en lille My. Ser sød ud.

Anmeld

9. februar 2014

Annette A

Isabella_mor skriver:

Vi har en mops... han er 5 år gammel og han hedder Obi

Fantastisk billede og sikke en smuk charmetrold.

Anmeld

10. februar 2014

Babydrøm

Hej, ja vi har en skøn dværgvædder og min mor har ret mange kaniner. Hun har også en super smuk helt hvid løvehoved han med blå øjne som hun har tilbudt vi kan få. Har overvejet at få ham kastreret så han kan gå med vores hun men er lidt usikker på om det er godt for har læst at de godt kan blive frustreret på hannen hvis hunnen ikke er steriliseret og at de måske slet ikke kan lide hinanden. Så nu må vi se men han er godt nok også skøn og har et super godt sind og den der helt fantastiske pels.

Ja de er helt specielle de løvehoveder og ka godt forstå du er glad for dine små skønheder.

Dejligt med søde kaniner

Han lyder godt nok smuk og dejlig Min hun er ik steriliseret, jeg fik af vide for sent, at de har stor risiko for at få kræft i underlivet, tør ik at lade hende gå igennem en operation. Men jeg ville have fået det gjort, hvis jeg havde vidst det, da hun var ung. For ja så slipper de begge for at være frustreret og bliver mere renlige, drømmer om dem som huskaniner  Men mine har det stadig godt sammen, selvom de nogen gange hopper på hinanden. 

Har du et billed af den smukke han?

Jeres dværgvædder ser rigtig sød ud

Anmeld

11. februar 2014

Annette A

AnnL skriver:

Dejligt med søde kaniner

Han lyder godt nok smuk og dejlig Min hun er ik steriliseret, jeg fik af vide for sent, at de har stor risiko for at få kræft i underlivet, tør ik at lade hende gå igennem en operation. Men jeg ville have fået det gjort, hvis jeg havde vidst det, da hun var ung. For ja så slipper de begge for at være frustreret og bliver mere renlige, drømmer om dem som huskaniner  Men mine har det stadig godt sammen, selvom de nogen gange hopper på hinanden. 

Har du et billed af den smukke han?

Jeres dværgvædder ser rigtig sød ud

Nå, det er da godt dine går fint sammen alligevel. Vidste ike det med hunkaniner og sterilisation. Det kan jeg godt forstå du ikke har gjort så. Men det er jo hyggeligt når de har lidt selskab synes man og to hunner er jo ikke så vide med hinanden i længden har jeg læst.

Ja har et billede af ham. Han er så fin og sød og ja vores dværgvædder er bare så skøn. Hun er simpelthen så rolig og nem at håndtere og hunden og hende kan sidde og kigge længe på hinanden.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. februar 2014

wamse

vi har gravhunden Anton og skægagamen Sigurd

Anmeld

11. februar 2014

Annette A

wamse skriver:

vi har gravhunden Anton og skægagamen Sigurd

De ser da helt fantastisk søde ud på hver deres charmerende måde.

Anmeld

11. februar 2014

friis

Vi har katten Per og to engelsk staffordshire Max og Mille ��

Anmeld

11. februar 2014

Annette A

friis skriver:

Vi har katten Per og to engelsk staffordshire Max og Mille ��

Hvor ser de skønne ud alle tre.

Anmeld

11. februar 2014

Babydrøm

Nå, det er da godt dine går fint sammen alligevel. Vidste ike det med hunkaniner og sterilisation. Det kan jeg godt forstå du ikke har gjort så. Men det er jo hyggeligt når de har lidt selskab synes man og to hunner er jo ikke så vide med hinanden i længden har jeg læst.

Ja har et billede af ham. Han er så fin og sød og ja vores dværgvædder er bare så skøn. Hun er simpelthen så rolig og nem at håndtere og hunden og hende kan sidde og kigge længe på hinanden.

Der er heller ik mange der ved det, kom som et chok, da jeg fik det af vide, men jeg ville have fået det gjort, hvis jeg havde vidst det, da hun var ung. Nej to hunner er ik gode sammen, heller ik to hanner, så vidt jeg ved. en han og en hun der er steriliseret/kastereret er det bedste. 

Ja det er hyggeligt de har selskab, men ja kræver jo at man får to kaniner der kan sammen, heldigvis elsker mine hinanden

Hold da op, han er smuk! forstår godt du er vild med ham

Hvor dejligt hun er så skøn og rolig lyder hyggeligt de kan kigge på hinanden i timevis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.