Kom i nogensinde tilbage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2014

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Kommende mor skriver:

Hey de damer er nyskerig om hvad vejede i før i blev gravid og efter i har født og kunne i komme tilbage til jeres nomal vægt før i blev gravide? 

Stem og kommentare meget gerne

i må meget gerne sige hvad i vejet før i blev gravide og jeres  vægt nu, og højde

På forhånd tak

Med Isabell tog jeg 11 kg på, dem smed jeg igen og blev så gravid med Elina og der tog jeg 7 kg på, dem har jeg smidt og har så smidt 5 kg mere. Så er endt på 5 kg mindre end min start vægt.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2014

ano14316

Kommende mor skriver:

Hey de damer er nyskerig om hvad vejede i før i blev gravid og efter i har født og kunne i komme tilbage til jeres nomal vægt før i blev gravide? 

i må meget gerne sige hvad i vejet før i blev gravide og jeres  vægt nu, og højde

På forhånd tak

Inden jeg blev gravid med Magnus vejede jeg 93kg
Tog ca. 8 kg på (stoppede med at veje mig ved 99,?)
Åså efter fødsel vejede jeg allerede mindre...

Og nu er jeg 23+5 med nr. 2 og vejer det samme som da jeg blev gravid i denne omgang 83 kg.. målet er at holde vægten under 90kg for så at være under 80 kg når jeg har født...

Anmeld

7. februar 2014

MetteT

Jeg er 168 cm.. Vejede før jeg blev gravid med mit første barn 69 kg, tog 18 kg på i graviditeten og bagefter tabte jeg mig det hele plus 7 kg mere, så var på 62 kg da jeg blev gravid med mit andet barn. Der tog jeg også 18 kg på.. Efter at ha født ham har jeg tabt mig alle kg igen plus 3kg. Så slut vægten hedder nu 59..

Anmeld

7. februar 2014

MyLove E

Jeg vejede 85 da jeg blev gravid og 92 da jeg fødte. 2 uger efter fødslen havde jeg tabt det hele. Og Ca en mdr efter igen, ja der havde jeg taget det hele på igen.
Her næsten 3 år efter har jeg så taget mere på og var kommet på 97.7. 1.jan tog jeg mig sammen, og har nu tabt 9.3kg :-D:-D

Anmeld

7. februar 2014

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg har efter begge graviditeter tabt mig rimelig hurtigt efter fødslen, uden rigtig at gøre noget for det. Måske fordi jeg ammede. Tog endda 25 kg på ved hver graviditet.

Anmeld

7. februar 2014

Clisolka

Jep, jeg nåede at smide alle 23 ekstra kg fra min første graviditet inden jeg stod med en positiv test med lillebror! Jeg havde lige rundet at tabe 25 kg, da jeg blev gravid

Jeg tog kun 4 kg på i min sidste graviditet, så de var jo hurtigt smidt ved fødslen

Jeg kæmper stadig med de ekstra kærestekilo som kom på, da jeg flyttede sammen med kæresten, men de skal af! Jeg tager det stille og roligt

Jeg har altid været en overvægtig pige med en elevatorvægt

Anmeld

7. februar 2014

Hullabullabulla

Kommende mor skriver:

På forhånd tak

Jeg vejer 13 kg mindre end før jeg blev gravid og jeg tog endda 23 kg på , så hat tabt 36 kg siden marts hvor jeg fødte

Anmeld

7. februar 2014

Hønsemor

Kommende mor skriver:

På forhånd tak

Jeg er 1.58 - det ændre sig heldigvis ikke så meget

Ved første graviditet havde jeg en start vægt på 64 kg, tabte mig dog til 54 kg på 14 dage og vejede 78,8 kg da jeg var 35+ (han er født 37+3) og på hans 1 års fødselsdag vejede jeg 55 kg

Ved anden graviditet vejede jeg til start 57,2 kg og tabte mig ca. 5 kg og samme dag som han er født (37+6) vejede jeg 73,6 kg og da han fyldte 1 år vejede jeg 51 kg og her en måned efter vejer jeg stadig 51 kg

Anmeld

7. februar 2014

Sitrani

Kommende mor skriver:

På forhånd tak

Jeg er 168 høj, og vejede inden jeg blev gravid 78 kg.

Jeg kom op på 96 kg da jeg var højgravid, efter fødslen kom jeg ned på 85 kg tror jeg.. På 1 måned.. Meget var væske og baby-vægt jo.. Men jeg har taget på igen pga. for usund livsstil og vejer nu 92 kg men har da planer om at komme af med det igen

Anmeld

7. februar 2014

*Pingvinen*

De to første gange kom jeg hurtigt ned på min før-vægt som var 50 kg. Jeg er 158 cm høj.
Men tredje gang har jeg kæmpet meget og længe... de kg vil bare ikke slippe mig her efter tredje gang. Og knægten bliver 10 år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.