Kom i nogensinde tilbage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kom i på den vægt i var på før i blev gravide?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.592 visninger
30 svar
5 synes godt om
7. februar 2014

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Hey de damer er nyskerig om hvad vejede i før i blev gravid og efter i har født og kunne i komme tilbage til jeres nomal vægt før i blev gravide? 

Stem og kommentare meget gerne

i må meget gerne sige hvad i vejet før i blev gravide og jeres  vægt nu, og højde

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2014

Lukas&Liam<3

Vejede 70 før jeg blev gravid, tog 25 kg på så vejede 95.
Blev så gravid 4 måneder senere hvor jeg vejede 80.
Havde så heller ikke gjort noget for at tabe mig desværre. Så skal i fuld sving om et par uger når jeg har født

Anmeld

7. februar 2014

JH12

Kommende mor skriver:

Hey de damer er nyskerig om hvad vejede i før i blev gravid og efter i har født og kunne i komme tilbage til jeres nomal vægt før i blev gravide? 

i må meget gerne sige hvad i vejet før i blev gravide og jeres  vægt nu, og højde

På forhånd tak

Inden jeg blev gravid vejet jeg 67, tog 20 kg på. Og 6 måneder efter jeg havde født vejet jeg 60

så har stemt ja.

Anmeld

7. februar 2014

ModerNatur

Jeg har født 2 fantastiske unger!
Inden jeg blev gravid med den første vejede jeg 64.. Efter fødsel vejede jeg 72 som så steg til 82 grundet uopdaget stofskiftesygdom..
Før nummer 2 graviditet vejede jeg 73 og nu er han 9 måneder og jeg vejer 64 igen

Anmeld

7. februar 2014

Anonymo

Jeg har taget 11 kg. på nu her 38+1 så regner stærkt med at komme ned på normal vægten igen efter fødslen og en masse hyggelige gå ture

Anmeld

7. februar 2014

FrkZier

På forhånd tak

inden jeg blev gravid vejede jeg et sted mellem 66-68kg, jeg ved ikke hvad jeg vejede som højrgravid (men MEGET) en uges tid efter fødsel vejede jeg 97.7kg og nu 9mdr. efter vejer jeg 55kg

og jeg er 161cm.

Anmeld

7. februar 2014

Miss Church

Jeg er en lille frøken på 155cm  

Jeg vejede 50kg inden jeg blev gravid. Tog 13kg på og havde tabt det hele på ca. 14dage. Nu knap 11 måneder efter jeg fødte, vejer jeg 47-48kg. 

Anmeld

7. februar 2014

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Kommende mor skriver:

På forhånd tak

Vejede 67kg da jeg fandt ud af jeg var gravid.

Dagen inden jeg fødte Min søn, vejede jeg 92kg.

Knap 3 mdr efter jeg havde født vejede jeg 64kg.

Så det var faktisk helt Oki :-)

Anmeld

7. februar 2014

Mortilxx

Jeg har altid lagt og svinget mellem 46-52 kg inden den første. Jeg tabte mig 7-8 måneder efter jeg havde født min første, og der kom jeg ned og svinge mellem 46-52 kg igen.
Denne gang ved jeg ikke hvordan det bliver når jeg har født, men jeg håber på at det ikke tager lige så lang tid som sidste gang

Anmeld

7. februar 2014

Moar2011

Ja, det gjorde jeg..

men først ca 1½år efter, da fik jeg taget mig sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.