Kom i nogensinde tilbage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2014

Elgaard73

Jeg vejede 66 kg, da jeg blev gravid og tog 11 kg på under graviditeten. De 11 kg var sådan set væk, inden vi tog hjem fra hospitalet to dage efter fødslen. Et halvt års tid senere vejede jeg 58 kg og den vægt er jeg blevet på siden ( er 170 cm)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2014

Chris86

Kommende mor skriver:

Hey de damer er nyskerig om hvad vejede i før i blev gravid og efter i har født og kunne i komme tilbage til jeres nomal vægt før i blev gravide? 

Stem og kommentare meget gerne

i må meget gerne sige hvad i vejet før i blev gravide og jeres  vægt nu, og højde

På forhånd tak

Første gang gjorde jeg og nærmer mig også anden gang..

Anmeld

7. februar 2014

mulle85

ved den første vejede jeg 50 inden jeg blev gravid, tog 17 kg på og kom ned på 44 ret hurtigt, vejede 44 ved min mindste og tog 22 kg på tabte dem ret hurtigt efter og vejer 45 igen nu så er ret godt tilfreds!

Anmeld

7. februar 2014

lineog4

To af gangene ja der kom jeg ned og tabte mig endda under min startvægt. Men denne gang kan jeg ikke tage mig sammen og han er 3 år - ups.... Men nu skal det være....

Anmeld

7. februar 2014

modesty

Hey de damer er nyskerig om hvad vejede i før i blev gravid og efter i har født og kunne i komme tilbage til jeres nomal vægt før i blev gravide? 

Stem og kommentare meget gerne

i må meget gerne sige hvad i vejet før i blev gravide og jeres  vægt nu, og højde

På forhånd tak

Njaa... Det er 2,3 år siden jeg har født. Før fødslen vejede jeg 54, nu vejer jeg 58 (var nede omkring de 51 da jeg ammede). Så +4 kilo - og jeg gør intet, som i INTET for at tabe dem. Dyrker ingen motion, spiser hvad jeg har lyst til. På et eller andet tidspunkt er det nok en meget god idé at få gang i en kondicykel eller noget. Jeg vil da gerne tabe dem, men jeg er helt normalvægtig og føler ikke at de ekstra kilo er et problem.

Anmeld

7. februar 2014

Toeffe87

Vejede 67 før jeg blev gravid. Tog 15-16 kg på og vejer nu ca 75. Vil gerne ned på 65, så mangler jo da lige 10 kg

Anmeld

7. februar 2014

Disarobi

Jeg vejede 85 kilo da jeg blev gravid. Tog 15,4 kilo på og 10 dage efter fødslen havde jeg smidt 17,4 kilo.
Der har jeg så lagt rimelig stabilt siden. Så ja, vejer stadig for meget men har altid været overvægtig og har det egentlig ok med det

Anmeld

7. februar 2014

twinny

Jaaah jeg tog 22 kilo og 3 uger efter var de væk igen. Men de sad os kun dunken. Jeg har så yderligere tabt 5 kilo fra mig startsvægt. Jeg er 171 og og vejer 54-55 kilo. Jeg har ikke gjort noget for det

Anmeld

7. februar 2014

LinLin

På min vandrejournal med den første står der 58 kg som startvægt - på den anden står der 54... Har vejet 52 kg indimellem det
Nu tror jeg jeg vejer 55-56 kg...

tog 11 kg på første gang og 17 kg anden gang (måske mere, stoppede med at veje mig 

Anmeld

7. februar 2014

-Milla-

Første gang vejede jeg 59 kg og tog 20+ på.
De røg alle sammen af igen.
Kan ikke huske hvor lang tid det tog, men amningen gjorde meget og så spillede jeg stadig fodbold et par gange om ugen.
Denne gang vejede jeg 57 kg og har taget 14-15 kg på indtil videre, så må jeg se hvordan det går efterfølgende.
Det bliver nok lidt sværere denne gang, da jeg har en knæskade, som pt gør jeg ikke bare kan starte op til fodbold igen, så snart jeg må efter fødslen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.