Jubiii er nu halvvejs :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.469 visninger
21 svar
34 synes godt om
7. februar 2014

Leonora

Efter mange år med overspisning og meget dårlige madvaner tog djævlen fat i mig D 4 januar.

Nu skulle det være slut. Jeg steg på vægten og den sagde 72,5 kg - øv øv det var mere end ventet.

Jeg har det sidste år været lettere depressiv og har haft mange nedture. Det har gjort mit madindtag værre og jeg kunne ikke styre det.

Jeg startede hos en fantatisk psykolog i påsken sidste år.
Sammen har vi bearbejdet mit lave selvværd samt mange andre problemstillinger i mit liv og familie. Jeg er sikker på at det arb har givet mig styrken til at tage fat på det vægttab jeg har forsøgt så uendelig mange gange før.

Målet er i første omgang ca 62 kg. Men ser gerne at komme ned på 60 som er min ideal vægt da jeg kun er 163 cm høj.
Har undervejs taget billeder af det mad jeg har spist og er efterhånden blevet glad for mine nye kost vaner

Her før efter billed - 5 kg mindre

Knus Louise
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2014

ModerNatur

Leonora skriver:

Efter mange år med overspisning og meget dårlige madvaner tog djævlen fat i mig D 4 januar.

Nu skulle det være slut. Jeg steg på vægten og den sagde 72,5 kg - øv øv det var mere end ventet.

Jeg har det sidste år været lettere depressiv og har haft mange nedture. Det har gjort mit madindtag værre og jeg kunne ikke styre det.

Sammen har vi bearbejdet mit lave selvværd samt mange andre problemstillinger i mit liv og familie. Jeg er sikker på at det arb har givet mig styrken til at tage fat på det vægttab jeg har forsøgt så uendelig mange gange før.

Målet er i første omgang ca 62 kg. Men ser gerne at komme ned på 60 som er min ideal vægt da jeg kun er 163 cm høj.
Har undervejs taget billeder af det mad jeg har spist og er efterhånden blevet glad for mine nye kost vaner

Knus Louise

Det er skide flot!!
Håber du finder styrken til at nå dit mål..!

Jeg har selv tabt mig fra 72 til 64 og er stadig i gang.. Husk at ros og elsk dig selv!.. Også de dage man synes det hele vender på hovedet.. Det har for mig gjort at det er okay at "synde", men jeg finder også hurtigt motivationen til sund kost og motion igen hvis jeg ikk "dunker" mig selv i hovedet men derimod siger, du er sku flot og det skal nok gå!

Anmeld

7. februar 2014

Monski

Leonora skriver:

Knus Louise

Det er godt nok flot på en måned

Anmeld

7. februar 2014

Leonora

Issa skriver:

Det er skide flot!!
Håber du finder styrken til at nå dit mål..!

Jeg har selv tabt mig fra 72 til 64 og er stadig i gang.. Husk at ros og elsk dig selv!.. Også de dage man synes det hele vender på hovedet.. Det har for mig gjort at det er okay at "synde", men jeg finder også hurtigt motivationen til sund kost og motion igen hvis jeg ikk "dunker" mig selv i hovedet men derimod siger, du er sku flot og det skal nok gå!

Hvor er du sej at du har tabt så mange kilo
Jeg var totalt panik angst de første par dage for at falde i.

Har prøvet det så mange gange før og det er aldrig lykkes.
Så du har helt ret - det er vigtigt at rose sig selv.
Også når det går skidt.

Jeg er langsomt begyndt at tage lidt flere ting til mig som jeg ikke turde til at starte med.
Fx rugbrød.

Jeg spiser ellers intet brød, ris, kartofler og søde sager.
Det var svært i starten men nu tænker jeg slet ik over at det mangler på min tallerken.

Jeg vil så gerne smide minimum 5 kg mere. Så er jeg lykkelig for min krop

Knus og tak fordi du ville svare

Anmeld

7. februar 2014

Leonora

Monski skriver:

Det er godt nok flot på en måned

Tak
Tror desværre kun det er i starten at går så stærkt.
Der skal nok arb lidt mere for de næste :/

Knus Louise

Anmeld

7. februar 2014

Alexander&Lærke

Leonora skriver:

Tak
Tror desværre kun det er i starten at går så stærkt.
Der skal nok arb lidt mere for de næste :/

Knus Louise

Super flotte, man kan da hurtigt se resultater. 

Kunne du ikke prøve at skrive hvordan eT par typiske dage se ud, altså din mad plan. Jeg er selv igang først startede i den her uge, nu har jeg lagt mig syg og syntes der er svært helt at holde den plan jeg havde sat mig for. 

Syntes generelt det er svært at undvære brød. 

Pasta, ris og kartofler kan jeg sagtens gå uden om. 

Anmeld

7. februar 2014

Leonora

Super flotte, man kan da hurtigt se resultater. 

Kunne du ikke prøve at skrive hvordan eT par typiske dage se ud, altså din mad plan. Jeg er selv igang først startede i den her uge, nu har jeg lagt mig syg og syntes der er svært helt at holde den plan jeg havde sat mig for. 

Syntes generelt det er svært at undvære brød. 

Pasta, ris og kartofler kan jeg sagtens gå uden om. 

Det er vigtig for mig at jeg ik føler mig sulten og spiser mad jeg godt kan li.
Jeg får ca 1450 kalorier dgl.

Her er et billed af morgenmad (skovbær skyr 150-200 g, 1/2 banan og 10 mandler)

Frokost ( salat med tun og olie eddike dressing)

Aftensmad (kylling, blomkålsris, salat og dressing af skyr med krydderier)

Mellem måltider spiser jeg fx en figenstang med 1 Stk grov knækbrød eller lidt mandler eller hvad jeg kan finde på der ca er 100 kalorier i.

Jeg bruger shapeup app på min mobil.

Knus Louise

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. februar 2014

Flødebollen

Leonora skriver:

Det er vigtig for mig at jeg ik føler mig sulten og spiser mad jeg godt kan li.
Jeg får ca 1450 kalorier dgl.

Her er et billed af morgenmad (skovbær skyr 150-200 g, 1/2 banan og 10 mandler)

Frokost ( salat med tun og olie eddike dressing)

Aftensmad (kylling, blomkålsris, salat og dressing af skyr med krydderier)

Mellem måltider spiser jeg fx en figenstang med 1 Stk grov knækbrød eller lidt mandler eller hvad jeg kan finde på der ca er 100 kalorier i.

Jeg bruger shapeup app på min mobil.

Knus Louise

Blomkålsris ???

Shapeup-appen, tæller du kalorier der eller hvordan=?

Anmeld

7. februar 2014

Leonora

Blomkålsris ???

Shapeup-appen, tæller du kalorier der eller hvordan=?

Blomkålsris laver jeg ved at rive et blomkål på et rivejern.
Så hælder jeg kogende vand på og lader dem stå et par min.
Hælder vandet fra og spiser dem til gryderetter eller hvad familien nu ellers spiser
De smager godt og man får fornemmelsen af ris

Ja jeg taster mine madvarer ind i shapeup på min mobil og kan derved holde lidt øje med mit kalorie indtag.

Jeg gider ikke gøre det hverdag men gør det indimellem for at tjekke

Anmeld

7. februar 2014

Flødebollen

Leonora skriver:

Blomkålsris laver jeg ved at rive et blomkål på et rivejern.
Så hælder jeg kogende vand på og lader dem stå et par min.
Hælder vandet fra og spiser dem til gryderetter eller hvad familien nu ellers spiser
De smager godt og man får fornemmelsen af ris

Ja jeg taster mine madvarer ind i shapeup på min mobil og kan derved holde lidt øje med mit kalorie indtag.

Jeg gider ikke gøre det hverdag men gør det indimellem for at tjekke

Jeg kan ikke finde den app - hvordan ser den ud?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.