Helt forvirret :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2009

Klumpe-dumpe

tass21 skriver:

Feluca vejer 7,2 kg og er 70 lang.... hendes vægt er gået helt i stå..

Forresten så kan malucca og jeg holde fælles fødselsdag..hihi...god dag den 25 feb...smiler

Feluca den skønne unge er da en lang pige er hun ikk?

Jeps det er nemlig den aller SKØNNESTE DAG, den bedste i hele verden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2009

Klumpe-dumpe

Sabina84 skriver:

Ved ikke hvorfor det er blevet kaldt tilbage... Gloede også noget da han sagde det oppe i butikken, for Simone har sq ædt en hel pakke fra den samme sending... Og der er altså ikke sket noget... Men kom til at se at der var sådan nogle gule klumper deri, for jeg skulle jo hjem og undersøge det... Men det er først når det er blevet blandet... Så så at det var der også i allergi varianten, så tror bare det er fordi jeg blandede det i koldt vand... Har ikke lagt mærke til det før, men nu ser jeg sq gule klumper deri hele tiden... hehe...

I lørdags???

Der kommer også gule klumper i mit hvis jeg ikke får rørt/rystet godt nok...

Hmmm sorry tænker med r^^^^^pt. mente det var dig der havde dåb i lørdags

Anmeld

4. august 2009

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Liva blev født 5 uger før tid og fik derfor også jern fra starten.
Al den tid hun fik modermælkserstatning fik hun nan1, min sundhedsplejerske sagde der ikke var grund til at skifte til nan2

Okay jamen så skifter jeg ikke...

Begyndte Liva på et tidspunkt at kaste op af Jern-dråberne? Malucca har de sidste 2 uger kastet op hver gang hun får dem...

Anmeld

4. august 2009

Klumpe-dumpe

JustAnotherName skriver:

Bianca var også flaskebarn. Hun fik NAN1 indtil hun stoppede helt med flasken (ca. 14 mdr. gammel) ......Og man behøver IKKE skifte. Og jeg lod netop være - på opfordring af vores sundhedsplejerske - da Bianca døjede meget med hård mave. Så jeg ville ikke risikere, at det var hårdere mod maven, hvis jeg skiftede. Og NAN1 ernærede hende altså helt fint !!

Min SP sagde, at de (firmaerne) laver deres produkter i  "0-3 måneder" og "3-6 mdr" osv....for at have et bredt udbud på markedet - og det sælger!
Men det betyder ikke at man derfor SKAL skifte, fordi de når en vis alder 

Ja de er sgu smarte er de... Sælge mere og gøre konen her forvirret

Anmeld

4. august 2009

Sabina & Simone

malucca09 skriver:

Der kommer også gule klumper i mit hvis jeg ikke får rørt/rystet godt nok...

Hmmm sorry tænker med r^^^^^pt. mente det var dig der havde dåb i lørdags

Ja det er også derfor, for kiggede godt og grundigt på det her tidligere og kom til at se at det blev helt gult når jeg puttede pulver i, men det forsvandt igen... Ser vildt ud når vandet er koldt...
Nej det var ikke os... hehe... Simone blev døbt i Maj...

Anmeld

4. august 2009

TbCp

malucca09 skriver:

Okay jamen så skifter jeg ikke...

Begyndte Liva på et tidspunkt at kaste op af Jern-dråberne? Malucca har de sidste 2 uger kastet op hver gang hun får dem...

Det var da underligt, nej Liva har aldrig kastet op af dem.
Kaster hun op hver gang hun får dem?

Anmeld

4. august 2009

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Det var da underligt, nej Liva har aldrig kastet op af dem.
Kaster hun op hver gang hun får dem?

Ja hvis hun får dem "neutralt" (Kun dem på ske) så kommer de op igen... Før fik hun ACD (hun får stadig acd da hun får av i mavsen af alm. D-dråber) og jern på samme tid men så kom det op, så begyndte jeg at give dem hver især (En morgen og en aften) det holdt ok i forrig uge, men nu er hun begyndt at kaste op af jernen igen... Har købt nye idag for at se om det hjælpe

Men prøvede at blande dem i mos og så skete der ingen ting. Men kan jo ikke være sikker på om hun får dem når de er deri...

Anmeld

4. august 2009

Klumpe-dumpe

Sabina84 skriver:

Ja det er også derfor, for kiggede godt og grundigt på det her tidligere og kom til at se at det blev helt gult når jeg puttede pulver i, men det forsvandt igen... Ser vildt ud når vandet er koldt...
Nej det var ikke os... hehe... Simone blev døbt i Maj...

Hmmm det var os en fra Fr.Havn.... Nåh men tillykke med Simone i Maj

Anmeld

5. august 2009

Ni-ko-li-ne

hej søde.... ja som alle de andre siger så er NAN 1 rigeligt fint.... den eneste forskel på NAN 1 og 2 er jern indholdet :0) Nikoline er 8 mdr. nu og får NAN1 da hun får mega hård mave af det andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.