Autostol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2008

Loggidut

ivfmarie skriver:

Fang vores kære BM... hun har lige hjemhentet en bagudvendt sag fra Sverige - bilsikkerhedens mekka...
Og deres bil er ikke enorm, så måske er det en fix lille MEN sikker stol?

Marie - igen med uhyggelig meget viden om alle andre end min egen lille familie!?

sig mig....fik hun fat på den?(?)(?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2008

birgittemarie

YESS tøse! Sidder netop nu og betragter min svenske stol... Eller svensk er den så ikke. Den er rigtig fin - bortset fra, at den var pakket så elendigt - tror sgu de har givet mig en udstillingsmodel, smidt den ned i en stor papkasse, hvor den så har ligget og skramlet rundt og knækket støttepuder af, så nu er den på vej tilbage til Sverige for at blive byttet til en, der har været pakket ordentligt ned >( - men det er en anden historie.

Det er en Britax HIWAY og den er lille og praktisk - kan være i vores skotøjsæske af en Ford KA, og har fået fine karakterer i tests. Har købt den hos www.1klass.se, men vil lige vente med at anbefale dem, til jeg har fået en anden FORSVARLIGT PAKKET og uden skavanker tilsendt...

Knus fra Birgitte

Anmeld

25. marts 2008

birgittemarie

Og nu: et link, der virker... www.1klass.se

Anmeld

26. marts 2008

LouiseViola

Hej Birgitte
Jeg glæder mig meget til at høre hvordan stolen er praksis !!
Jeg har lige tænkt på noget, hvordan er det lige med børnenes ben når de bliver lidt større, kan de så godt være der i længden?
- Louise (synes at det jungel med alle de forskellige modeller man kan få!)

Anmeld

26. marts 2008

birgittemarie

Hej Louise Gu' er det en jungle!! Det er til at blive vanvittig af! Men i Sverige har de generelt rigtig mange modeller, hvor de har løst benproblemet med en bøjle under stolen, så barnet kommer til at sidde højere og sagtens kan have benene, når de bliver lange :) Jeg har selvfølgelig kun set det på billeder, men det ser meget fornuftigt ud til store børn også. Kh Birgitte - som nu skal til at ringe til Sverige og te mig på svensk, for de har sgu stadig ikke kontaktet mig efter fragtfadæsen >( Puha, jeg er nervøs for, hvordan sagen udvikler sig... Står ikke lige med 2100,- kroner mere til en anden stol 8(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.