Autostol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2008

LouiseViola

Wow fik lige skrevet beskeden 2 gange, det kan også lade sig gøre her! Ikke engang det har nb eneret på8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2008

Lise

Hej Louise,

Årh, jeg har sgu ik så meget styr på det...vi har isofixbeslag i vores nye bil, så har kun koncentreret mig om det. Vi har valgt den som Tænks test viser er den bedste i vægtklassen 9-18 kg - den hedder Maxi Cosi priorifix. den koster 2.800 kr i Dk, men vi fik den til 2.144 kr inkl. forsendelse i Tyskland.

Anmeld

25. marts 2008

Mikkelmusen

Vi har bestilt recaro young sport. Vi har kigget på den først og alt det, så jeg glæder mig til den kommer. Vores er 9-36 kg. Vi skal give 1298 kr for den fordi vi får vennerabat. Dejligt. Ellers koster den noget i nærheden af 2400 :) Dejligt

Anmeld

25. marts 2008

Tut

Vi har købt Maxi-Cosi Priori XP - altså den samme som Lise, bare uden IsoFix, da vores bil heller ikke har det. Den koster 1600 uden IsoFix.

Mette

Anmeld

25. marts 2008

Lise

Eller 1.500 i babyvest... Hvis i vil købe Maxi cosi, prøv da at finde den i Tyskland - det er meget billigere. Prøv enten ebay.de eller søg priser på enten www.guenstiger.de eller www.ciao.de (det svarer til pricerunner eller kelkoo)

:)

Anmeld

25. marts 2008

Tikki

Vi har købt en bagudvendt op til 4 år, fordi det er det sikreste. Vi har købt en Brio.....Og ja, den har fået middelkarakter i test, men man skal stadig huske den er testet i Sverige, som er et af de skrappeste steder og er blevet godkendt OG den er bagudvendt....så jeg er ret godt tilfreds. Hun sidder rigtigt godt i den...

Ang. det med at de først må sidde i en større stol, når de er 9 måneder, så er det rigtigt at de ikke må sidde ret op og ned i stolen, men nogle af de større stole kan tippes, så de sidder som de skal, indtil de må sidde mere ret. Vores Brio er eksempelvis moteret halvt liggende pt, men lige om lidt kan vi så montere den lidt mere ret op.

Og ja...det er er sgu en junglekamp med de stole ;)

Anmeld

25. marts 2008

Loggidut

Tut skriver:

Hej piger,

Nu har Noah rundet de 9 kg. SKAL han så skifte autostol?

Er det fordi den bagudvendte ikke er sikker nok når de vejer over 9 kg.?

Jeg må ærligt indrømme at jeg synes han er for lille til den store stol vi har købt der hedder 9-18 kg.

Er der nogle der har skiftet til den "store" stol?

øhhhh.....nu har jeg ikke læst tråden helt, men jeg er lidt blank, kan de autostole ikke holde helt til 13 kilo? det mener jeg da vores kan?

Mette

Anmeld

25. marts 2008

Loggidut

Loggidut skriver:

Tut skriver:

Hej piger,

Nu har Noah rundet de 9 kg. SKAL han så skifte autostol?

Er det fordi den bagudvendte ikke er sikker nok når de vejer over 9 kg.?

Jeg må ærligt indrømme at jeg synes han er for lille til den store stol vi har købt der hedder 9-18 kg.

Er der nogle der har skiftet til den "store" stol?

øhhhh.....nu har jeg ikke læst tråden helt, men jeg er lidt blank, kan de autostole ikke holde helt til 13 kilo? det mener jeg da vores kan?

Mette

og øøøøhhh...hedder det ikke at de skal være 9 måneder inden man vender dem...minimum?

Anmeld

25. marts 2008

Astrid P

LouiseViola skriver:

Hvilken autostol har I købt, altså hvilken model og hvilket mærke? Vi har nemlig ikke fået købt en stor endnu, og jeg synes virkelig at det er en jungel! Kan se i div. test at det er bedst at købe en med isofix, men det har vi ikke mulighed for at intallerer i vores bil, så hvad er så næst-sikrest?
Lise, er det ikke sådan noget du har styr på??;)

Den springer jeg lige med på, for vi har nemlige heller ikke fancy-pancy-smarte-biler-med-isofix...:@
Vores gamle Citroën potte er heller ikke verdens største, men alligevel vil jeg gerne have en stol som er sikker og helst bagudvendt.... SÅ hvis nogen har tips til muligheder må i hellere end gerne dele ud af dem.
Kh Astrid - som bare godt gad at være rig og have en stor stationcar med masser af sikkerhed og isofix og som man iøvrigt lige kunne køre sin barnevogn ind i uden at skille den i atomer og alt muligt!

Anmeld

25. marts 2008

ivfmarie

Fang vores kære BM... hun har lige hjemhentet en bagudvendt sag fra Sverige - bilsikkerhedens mekka...
Og deres bil er ikke enorm, så måske er det en fix lille MEN sikker stol?

Marie - igen med uhyggelig meget viden om alle andre end min egen lille familie!?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.