Det må ikke ske :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2014

Fra2-3..Håb

et-ønske skriver:

krydser og håber det bedste kan kæresten ikke komme lidt før hjem og køre dig, så du kan få ro i sindet idag?

Det er hans 2 dag på nyt job, så vil ikke bede ham om at gøre det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2014

et-ønske

JuleHåb skriver:

Det er hans 2 dag på nyt job, så vil ikke bede ham om at gøre det.

Det kan jeg sagtens forstå!
Håber på det bedste

Anmeld

4. februar 2014

Fra2-3..Håb

Øv, er ret sikker på at det er slut nu. har haft mange smerter og kramper og det lige frem render ud af mig når jeg sidder på wc (undskylder igen for detaljerne).. kan slet ikke finde ud af hvordan jeg skal reagere på det

Anmeld

4. februar 2014

lineog4

JuleHåb skriver:

Øv, er ret sikker på at det er slut nu. har haft mange smerter og kramper og det lige frem render ud af mig når jeg sidder på wc (undskylder igen for detaljerne).. kan slet ikke finde ud af hvordan jeg skal reagere på det

Øv - hvis du er ved at abortere er der desværre ikke så meget man kan gøre, men du skal være sikker på du har aborteret enten ved blodprøver eller graviditetstest.

men lad os da for du ikke aborterer

Anmeld

4. februar 2014

M&N

JuleHåb skriver:

Jeg er så bekymret. jeg er begyndt at bløde. Er 7+1 i dag. de sidste to dag har vi haft sex hvor der efterfølgende har været frisk blod i det slim der er kommet ud efterfølgende. vi havde ikke "vild" sex, så tænkte at det bare var mine slimhinder der blødte lidt. Sidst vi havde sex var i aftes. Nu har jeg så lige været på wc og der var så meget blod at det dryppede ned i kummen (undskyld detaljer), og parpiret var hel rødt. det er også lidt klumper i blodet. Det passer ikke med det tidspunkt jeg ellers ville få min mensturaton på og jeg har ikke ondt. er bare så bekymret for at den lille spire har givet op

Åh nej. Håber på det bedste for dig og spiren og krydser for at det bare er en harmløs blødning!

Anmeld

4. februar 2014

Trinebaby

Håber det bedste

Anmeld

4. februar 2014

Sandratoft

JuleHåb skriver:

Øv jeg håber stadig på det bedste Jeg havde også rigtig sarte slimhinder i starten, fordi jeg havde haft svamp i godt og vel en måneds tid. Det betød at når jeg overanstrengte mig f.eks ved at gå på toilettet eller kaste op, så kom der blod ned i kummen. Jeg er idag 19+2  
Dog lyder det ikke så godt med dine smerter. Ring til din læge i morgen kl 8, så du kan få en tid til en blodprøve

Anmeld

4. februar 2014

firstbaby

JuleHåb skriver:

krydser fingre for det er en harmløs blødning og spirren har det godt. Men ville helt klart også give læge et kald, især nu hvor du også oplever smerter.
Da jeg aborterede ca 8+0 var jeg ikke i tvivl for det var meget store klumper blod der kom ud (en på størrelse med den cirkel der dannes, når du samler tommelfinger og pegefinger, sorry for details )
Så så længe der ikke er særligt mange klumper, vil jeg sige der stadig er håb

Anmeld

5. februar 2014

Fra2-3..Håb

firstbaby skriver:

krydser fingre for det er en harmløs blødning og spirren har det godt. Men ville helt klart også give læge et kald, især nu hvor du også oplever smerter.
Da jeg aborterede ca 8+0 var jeg ikke i tvivl for det var meget store klumper blod der kom ud (en på størrelse med den cirkel der dannes, når du samler tommelfinger og pegefinger, sorry for details )
Så så længe der ikke er særligt mange klumper, vil jeg sige der stadig er håb

Er du blevet gravid igen efter du arboterede? 

Anmeld

5. februar 2014

firstbaby

Er du blevet gravid igen efter du arboterede? 

Ja blev gravid igen i 2 cyklus efter SA. men er kun 5+3 idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.