Det må ikke ske :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.310 visninger
34 svar
10 synes godt om
4. februar 2014

Fra2-3..Håb

Jeg er så bekymret. jeg er begyndt at bløde. Er 7+1 i dag. de sidste to dag har vi haft sex hvor der efterfølgende har været frisk blod i det slim der er kommet ud efterfølgende. vi havde ikke "vild" sex, så tænkte at det bare var mine slimhinder der blødte lidt. Sidst vi havde sex var i aftes. Nu har jeg så lige været på wc og der var så meget blod at det dryppede ned i kummen (undskyld detaljer), og parpiret var hel rødt. det er også lidt klumper i blodet. Det passer ikke med det tidspunkt jeg ellers ville få min mensturaton på og jeg har ikke ondt. er bare så bekymret for at den lille spire har givet op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2014

Lilje82

Åh nej

Håber for dig at den lille spire har det godt.

Anmeld

4. februar 2014

Miss Church

JuleHåb skriver:

Jeg er så bekymret. jeg er begyndt at bløde. Er 7+1 i dag. de sidste to dag har vi haft sex hvor der efterfølgende har været frisk blod i det slim der er kommet ud efterfølgende. vi havde ikke "vild" sex, så tænkte at det bare var mine slimhinder der blødte lidt. Sidst vi havde sex var i aftes. Nu har jeg så lige været på wc og der var så meget blod at det dryppede ned i kummen (undskyld detaljer), og parpiret var hel rødt. det er også lidt klumper i blodet. Det passer ikke med det tidspunkt jeg ellers ville få min mensturaton på og jeg har ikke ondt. er bare så bekymret for at den lille spire har givet op

Håber det bedste  

Anmeld

4. februar 2014

Fra2-3..Håb

Miss Church skriver:

Håber det bedste  

Mage tak, dagen skal vidst bruges på afslapning!

Anmeld

4. februar 2014

Miss Church

JuleHåb skriver:

Mage tak, dagen skal vidst bruges på afslapning!

Det lyder som en rigtig fornuftig plan!  Og positive tanker til mavsen 

Anmeld

4. februar 2014

Fra2-3..Håb

Lilje82 skriver:

Åh nej

Håber for dig at den lille spire har det godt.

Det håber jeg virkelig også 

Anmeld

4. februar 2014

mortilfreja

Måske skulle du ringe til din læge og evt blive sendt til scanning... Det blev jeg da jeg blødte..

Anmeld

4. februar 2014

Fra2-3..Håb

mortilfreja skriver:

Måske skulle du ringe til din læge og evt blive sendt til scanning... Det blev jeg da jeg blødte..

Kan de godt se noget så tideligt?

Anmeld

4. februar 2014

lineog4

Stort kram - håber det bedste

Anmeld

4. februar 2014

MorT3Banditter

JuleHåb skriver:

Kan de godt se noget så tideligt?

Ja jeg blev scannet i uge 5 og der kunne de godt se fosteret.

Håber det bedste 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.