Det må ikke ske :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2014

Glad Giraf

Tror også jeg ville give lægen et kald... Så skal du ikke gå og bekymre dig for længe...

Håber på det bedste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ring til lægen 

For dig! 

Anmeld

4. februar 2014

A. N. Onymsen

Vil bestemt også gribe knoglen og ringe . Jeg var til første scanning pga smerter i uge 5+6 og der var hjerteblink 

Anmeld

4. februar 2014

Fra2-3..Håb

Må vidst hellere tale med lægen, men kan bare desværre ikke komme nogle steder i dag, har ikke en bil hjemme før kl. 17 :/

Anmeld

4. februar 2014

JH12

Håber på det bedste.
hvis din læge ikke vil hjælpe, synes jeg bestemt du skal betale for en tryghedsscanning .. det gjorde jeg også blev jeg afklaret istedet for at gå og være nervøs.

Anmeld

4. februar 2014

mortilfreja

Nu har jeg lige læst dit tidligere opslag omkring dine slimhinder.. Jeg tænker at det sagtens kan være pga sarte slimhinder at du bløder..

Bløder du meget nu?

Anmeld

4. februar 2014

Fra2-3..Håb

mortilfreja skriver:

Nu har jeg lige læst dit tidligere opslag omkring dine slimhinder.. Jeg tænker at det sagtens kan være pga sarte slimhinder at du bløder..

Bløder du meget nu?

Jeg har taget bind på for at kunne "holde øje". da jeg stod op kom der lidt på bindet, men nu gør der ikke. der er kun på parpiret når jeg tøre mig, og syntes det er mere slimet end "normal" mens. blod... dog stadig en lille smugle klumper :/

Anmeld

4. februar 2014

mortilfreja

JuleHåb skriver:

Jeg har taget bind på for at kunne "holde øje". da jeg stod op kom der lidt på bindet, men nu gør der ikke. der er kun på parpiret når jeg tøre mig, og syntes det er mere slimet end "normal" mens. blod... dog stadig en lille smugle klumper :/

Jeg tror og håber på at det kommer fra sarte slimhinder eller måske en rest blod fra da du testede positivt 

Anmeld

4. februar 2014

Sakris

Jeg oplevede også at bløde i uge 6 ved min første graviditet. Min læge sendte mig til scanning samme dag. Så de tager det ret alvorligt. Håber på det bedste får jer.

jeg har en smuk pige på tre år nu, efter den oplevelse, så det behøver ikke kun være tegn på en spontan abort! 

Anmeld

4. februar 2014

et-ønske

krydser og håber det bedste kan kæresten ikke komme lidt før hjem og køre dig, så du kan få ro i sindet idag?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.