Gode forslag søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2014

bøllen

Wampires skriver:

Hvordan får man sønnen på 2 år til at tage sin fastelavnsdragt på?

Vi købte en dragt til ham til fastelavn, men drengen vil slet ikke i nærheden af at have den på...

Bliver jo nødt til at få ham til at prøve den før d. 28 februar så jeg ved om den skal syes ind eller rettes til nogen steder for at være behagelig for ham at have på...

Pengene er ikke det store så kan ikke bare gå ud og købe noget andet til ham og jeg har bare intet hjemme til selv at kunne lave noget til ham... Og vi kan ikke få pengene retur for dragten da han splittede posen ad for at få den ud...

Han virkede så begejstret for den da den var pakket ind og nu sidder den bare og skammer sig på hans abe...

Satte den på aben i et håb om at den så måske blev interessant...

men nej...

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10202218270635804&l=79df9286d3

Har aldrig hørt om nogen der sætter det som et krav. 

Hvis min dreng ikke vil have dragt på ( hvilket han IKKE VIL ) trods han har fået den dragt han ønskede til 300 . Jamen så får han den ikke på. Jeg tvinger under ingen omstændigheder min dreng i fastelavnstøj. Ergo var han den eneste til fødselsdag igår uden udklædning. Eller jo han var klædt ud som SILAS

om de sætter det som et krav eller ej.

ellers giv ham bukser og trøje og en skyder i hånden. Så må han være cowboy

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2014

MyLove E

Wampires skriver:

Kan kun sige jeg er enig...

men jeg kan ikke snakke med lederen...

der er mistillid og jeg ender bare med at blive talt i en helt anden retning og sikkert få af vide at det var ikke sådan det skulle forståes osv osv osv....

Tror bare jeg prøver at kigge hans almindelig tøj igennem om jeg kan sætte det sammen på en smart måde så han ligner noget alligevel...

sidste år var det nemt da jeg havde tøj til ham i armyfarver så han var soldat

og hjemmeskoene floppede fordi jeg bagefter fik af vide at bunden var for hård på dem til han måtte bruge dem i vuggestuen.. til trods for at der måske ud af 12 børn er 2 der ikke har sådanne sko på... påpegede jeg også og så blev der bare stille og snakket om noget andet...

Så nogen ideer ellers???

Fin mand med Skjorte og vest .. Hvad str bruger han i tøj? Jeg har et sæt du må låne :-D Det er størrelse 86

Anmeld

5. februar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
MyLove E skriver:

Fin mand med Skjorte og vest .. Hvad str bruger han i tøj? Jeg har et sæt du må låne :-D Det er størrelse 86

Ej jeg beklager virkelig at jeg ikke har fået svaret dig før nu

Han bruger str. 92, er lige hoppet derop så der er ryddet godt ud i tøjet i skufferne

Anmeld

5. februar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

JUBIII!!!!!!!!!!!!

Fik ham lokket i dragten igår

Og han var faktisk så glad for at have den på så han ikke ville ud af den igen

YAY

Men ellers har jeg fået kigget dagligdagstøjet igennem og der er flere muligheder med at sætte det sammen og så kombineret med noget af hans legetøj kunne det blive klæd ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.