Wampires skriver:
Det er bare et krav fra vuggestuen at de møde udklædt den dag...
Ikke sat op som et forslag, nej det står som et krav...
så derfor jeg bliver sådan lidt irrkkk med at prøve at få lokket ham i den...
har før oplevet at for ham handler mere om at der er noget han føler han må bestemme fremfor om han har lyst eller ej...
Havde samme tur med nogle hjemmesko jeg købte til ham... Han sagde også bare nej nej nej og løb.. da jeg så havde fået dem på ham og han løb afsted med dem på blev de bare hans bedstevenner...
Søger bare om der er andre muligheder end hyleturen på en 20 minutter med at få ham i den...
min dreng vil heller aldrig have fasterlavns tøj på (han vil gerne have det og leger også med det her hjemme) jeg plejer bare at have det med så han har det hvis han ændre mening

og hvis vuggestuen siger det er et krav så havde jeg taget det med på selve dagen også fortælle dem at han ikke vil have det på også hvis de syntes at han skal må de selv tage kampen
og ellers ville jeg have ladet det blive hjemme da det ikke er noget de kan bestemme

det er en af de 2 ting jeg ville have gjort, an på barnet personlighed, den sidste ville jeg have gjort i min søns tilfælde hvis han børnehave havdet kravet det (hvad de aldrig har)
Anmeld