Stiller lige nogen spørgsmål og svar på en gang.
Carina : Jeg har haft det svært som teenager og faktisk været inde i psykiatrien, men mine forældre har aldrig været i kontakt med de socialemyndigheder eller sådan noget. Vil det sige, at der er en risiko for at "mormor" kan blive afvist som pleje, også selv om hun ikke er gammel og selv om barnet har en tæt relation og føler sig tryg hos hende? Han har altid set hende ugentlig og har sit eget værelse der? Men kan der så være risiko for, at man ikke kan få det til at løbe rundt økonomisk altså, hvis man ikke får noget for det?
I Andre. Det er ikke en god ide, at min mor flytter ind her, det er af andre grunde ikke en løsning og det er heller ikke en løsning, at jeg flytter ind til hende.
Jo jeg er faktisk sammen med min drengs far, men som sagt han arbejder meget og jeg har svært ved at få ham til at forstå, hvor svært jeg har det. Føler ikke rigtigt at det bliver respekteret.Det er bare som om, at jeg er den studerende og han er den arbejdende, så derfor hænger hjemmet og barnet på mig.
Anmeld