Ulvetimen - hvad giver I jeres børn at spise?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.899 visninger
29 svar
8 synes godt om
1. februar 2014

Masig

Ja, jeg er efterhånden lidt idéforladt mht hvad knægten skal have at spise der i ulvetimen fra han bliver hentet til vi skal have aftensmad...

Så er der nogle der kan give lidt inspiration?

Jeg tænker frugt, yoghurt, havregryn m.m., men skulle jo gerne være noget der er både sundt, næringsrigt og mætter lidt.... Rugbrød får han jo masser af til frokost, kan selvfølgelig sagtens få igen, men vil gerne have lidt inspiration til at variere dagene lidt, så det ikke altid bare er en leverpostejsmad 

Så hvad giver I jeres børn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2014

twinny

Agurk og gulerods stænger. 

Knækbrød.

Hjemmebagte boller.

Frugt af alle mulige former

Riskiks og andre kiks 

Anmeld

1. februar 2014

Masig

twinny skriver:

Knækbrød.

Hjemmebagte boller.

Riskiks og andre kiks 

Vores dreng er kun 1,5 så rå gulerodsstænger er ikke så godt endnu, men man kunne selvfølgelig give ham kogte.. God ide 

Tak for svar 

Anmeld

1. februar 2014

twinny

Masig skriver:

Vores dreng er kun 1,5 så rå gulerodsstænger er ikke så godt endnu, men man kunne selvfølgelig give ham kogte.. God ide 

Tak for svar 

Nå okay. Det havde jeg ikk lige fået med.  Men jo man kan jo koge dem. 

Men ellers forskelligt brød og boller os. 

Og peberfrugter i skiver er et hit her. 

Anmeld

1. februar 2014

Francisca

Masig skriver:

Ja, jeg er efterhånden lidt idéforladt mht hvad knægten skal have at spise der i ulvetimen fra han bliver hentet til vi skal have aftensmad...

Jeg tænker frugt, yoghurt, havregryn m.m., men skulle jo gerne være noget der er både sundt, næringsrigt og mætter lidt.... Rugbrød får han jo masser af til frokost, kan selvfølgelig sagtens få igen, men vil gerne have lidt inspiration til at variere dagene lidt, så det ikke altid bare er en leverpostejsmad 

Vores datter for en appelsin lidt yoghurt rosiner en kiks osv. Men ikke mere end at hun kan spise aftensmad også

Anmeld

1. februar 2014

Masig

twinny skriver:

Nå okay. Det havde jeg ikk lige fået med.  Men jo man kan jo koge dem. 

Men ellers forskelligt brød og boller os. 

Og peberfrugter i skiver er et hit her. 

Nej, havde jeg også glemt at skrive 

Men ellers gode forslag...

Anmeld

1. februar 2014

Masig

Francisca skriver:

Vores datter for en appelsin lidt yoghurt rosiner en kiks osv. Men ikke mere end at hun kan spise aftensmad også

Nej det er jo lige det med at finde balancen, så de kan spise senere også.... Men alligevel også nok til at de ikke bliver ved med at være sultne og i dårligt humør jo... Det er ikke nemt...

Anmeld

1. februar 2014

Pikku Myy

Masig skriver:

Hvis det er muligt får min søn noget af det vi alligevel skal have til aftensmad. Så behøver vi ikke sørge for at have noget særligt liggende, og vi risikerer ikke at han ikke får spist af aftensmaden hvis han ender med ikke at være sulten til den tid.

Hvis aftensmaden ikke er noget man kan få en lille snack fra, får han for det meste et stykke knækbrød, et stykke frugt eller grøntsager og et glas mælk.

Anmeld

1. februar 2014

B&J

twinny skriver:

Knækbrød.

Hjemmebagte boller.

Riskiks og andre kiks 

det er også det Daniel får her hjemme

Anmeld

1. februar 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Masig skriver:

Klokken ca fem, når mine unger bliver sultne, og jeg skal til at lave mad, får de gulerodsstave, agurkestave, æblestykker og peberfrugt.

Jeg ser det som, de blot spiser deres grønt inden selve aftensmaden, og det mætter ikke så meget, at de ikke kan spise kl seks når maden bliver serveret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.