Iversen skriver:
Hmm....så fik vi en plads til lillebror. Han skal starte i dagpleje til marts. Hun bor super godt i forhold til os, hun har længe åben og ja, så er hun 31 har 2 skolebørn og "ny" i faget. Har været dagplejer i knap 1 1/2 år når vi starter og jeg er ikke helt tilfreds med det. Havde ønsket en erfaren dagplejer, men det blev så ikke os der vandt i lotteriet.
Min sundhedsplejerske fortalte tilfældigvis om et barn der var blevet flyttet fra hende vi har fået. Det var noget med, at barnet ikke helt kunne "klare" da der startede et nyt barn op, som selvfølgelig krævede lidt ekstra opmærksomhed i starten. Og hvis nu jeg ikke havde fået den lille historie, var jeg sikkert ikke så nervøs!
Hvad ville i gøre?
At hun er ny i faget er det udelukkende draget ud fra at hun "kun" har været dagplejer i 1½år ?? for det kan jo være hun, udover sine egne børn, har erfaring fra job i enten vuggestue eller børnehave
Jeg tror nu ikke jeg ville tænke så meget over alderen, mere om kemien var der som andre også skriver... men jeg er heller ikke til sladder som sådan, for det er egentlig det jeg vil betegne den info fra SP som... og ofte er det en halv vind folk løber med, så det giver jeg ikke meget for
At du gerne vil gøre hvad du kan for ikke at skulle rykke mindstemusen, ligesom det var nødvendigt med storebror forstår jeg godt... men der er jo aldrig nogen garantier, for kommunen kan jo have nedskæringer og fyre dp, det var vi nemlig ude for med vores yngste... ikke mindre end 2 gange!!! da nummer 2 fik at vide hun også røg, passede det så heldigvis med at den mellemstes BH blev integreret, så han røg derhen... ellers tør jeg ikke tænke på hvordan det var endt
Qnuz
Qnuz
Anmeld