Hvad er det der bekymrer dig?
At hun har to børn, der er nået skolealderen? = Det viser at hun godt kan tage sig af børn.
Eller at hun "kun" har 1½ års erfaring i faget? = Ny og sikkert åben for masser af muligheder mht til hvordan hverdagen skal foregå + hun har jo også de 3+3 års erfaring fra hendes egne børn, hvilket jo egentlig giver hende 7½ erfaring i alt. 
Er det det at der var et barn som blev flyttet fra hende fordi barnet ikke kunne tåle der også blev taget sig af et nyt barn? = Dette barn har højst sandsynligt haft brug for at være i en dagpleje, hvor alle børn er ældre end det selv for at kunne klare hverdagen + dagplejemoren har været så professionel at hun ikke kun har taget sig af dette ene barn, men også budt det nye barn velkommen som en del af flokken

Ville måske bekymre mig mere om at din sp tydeligvis er en person der ikke tager hendes tavshedspligt helt alvorligt og hvorfor skulle hun dog egentlig give dig sådan nogle bekymringer?
Der er nogle der bestemt ikke bryder sig om idéen om at deres børn skal ned til vores dagplejemor, men jeg kunne ganske enkelt ikke være mere glad for hende, hun er bare SÅ sød og er meget glad for hende, så glad at jeg faktisk slet ikke bryder mig om de andre dagplejemødre, fordi de gør anderledes end vores..
Ro på, nogle kan man med, andre kan man ikke med, det kan være du er så heldig at du faktisk får en dagplejemor tildelt som bare er SUPER og jeres kemi bare fungerer 100%

Anmeld