Lommepenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2014

Masig

Anonym skriver:

wauw jeg får ikke engang så meget udbetalt. 21.000? det er sgu mange penge

Nej det er vist de færreste der gør det hehe... Vi får vist lige omkring det beløb TILSAMMEN i gennemsnit hehe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
I mit budget har jeg ca 1500 til mig selv om måneden.

Jeg vil hellere spare lidt op til ferier mm end at bruge en masse penge hver måned på tant og fjas

Anmeld

30. januar 2014

JH12

Når alle udgifterne er betalt.. Med undtagelse af mad..
Har vi omkring 8-10. (Til sammen vi har fælles økonomi.)
Jeg er på Elevløn og med fritidsjob. Han har fast arbejde.

Anmeld

30. januar 2014

Papillon

Her har jeg ca. 500 kr. om måneden til variable udgifter (sjov og ballade såvel som transport og medicin).

Min kæreste har så 1.500-2.000 kr., men kun fordi han tager SU-lån, hvilket jeg nægter, så længe jeg kan undgå det

Anmeld

30. januar 2014

JH12

JH12 skriver:

Når alle udgifterne er betalt.. Med undtagelse af mad..
Har vi omkring 8-10. (Til sammen vi har fælles økonomi.)
Jeg er på Elevløn og med fritidsjob. Han har fast arbejde.

Vil lige nævne, at vi ikke rigtig har noget som hedder Lommepenge, hvis der er noget vi godt kan tænke os, så køber vi det, eller spare op..

Anmeld

30. januar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Jeg er studerende. Det er min kæreste ikke. Vi har fællesøkonomi, men må indrømme jeg ikke aner hvad vi bruger på "diverse" kontoen. Vi køber når behovet opstår og går da på cafe og sådan med venner.
Er der tale om dyre ting så taler vi sammen om det og finder ud af hvorvidt det er noget vi har råd til.
Men når alt er betalt har vi omkring 13.000kr.

Anmeld

30. januar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

ingen...

når regninger er betalt og der er lagt af til madbudgettet og til at fylde bilen op minimum 1 gang så er der måske 600 kr tilbage og de skal ligges til side så vi kan få fjernet vores kassekreditter...

så fornøjelser er dem der er gratis og det at vi har aftalt at have en aften om måneden hvor vi bestiller mad eller tager med fra MC Donalds... og har sådan 2 gange om måneden at vi køber et par sodavand (oftest på tilbud til 10 kr inkl. pant) og et par poser chips...

Anmeld

30. januar 2014

Bshizzle

Anonym skriver:

Når ALT er betalt? Altså som det er ren og skær lommepenge feks.?

Ja 

Vi har begge en høj løn nu og manden har 2 jobs Og selvstændig ved siden af.

Men til trods for vi har nogle gode lommepenge, så overvejer vi at smide nogle flere penge i en gæld kæresten har, så vi kan få det drømmehus vi gerne vil eje 

Anmeld

31. januar 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Shit. Jeg ville føle mig rig.

Hvad har du selv?

Anmeld

31. januar 2014

SjeBets

Vi praktisere ikke lommepenge. For det meste køber vi det vi gerne vil have inden for en vis grænse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.