Lommepenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Hvor mange penge har du når alt er betalt?

Altså såkaldt lommepenge. Penge til tøj, fornøjelser mm.

Et sted mellem 4-5.000 kr. Min kæreste har ca 10.000 kr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2014

Laulund87

Altså til alt andet end mad og husholdning? Ingen Hvis jeg finder et par sko, eller min mand finder en fiskestang så kigger vi på hvad vi har og vurderer om vi har råd

Anmeld

30. januar 2014

Lukas&Liam<3

Anonym skriver:

nå ok på den måde. Lyder som en fin idé. 

Ja, det sparer os for en masse problemer. Jeg bliver ikke irriteret over hans hobby og et lån han lige har taget til det af mormor, og jeg har ikke dårlig samvittighed hvis der er noget jeg vil ha, også kan jeg også spare lidt op hvis der er noget jeg gerne vil ha

Anmeld

30. januar 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Vi praktisere ikke lommepenge. Vi har haft fælles økonomi i lidt over 14 år, og med 3 børn, gider vi ikke det der, dine og mine penge. Alle pengene er vores, så vi koordinere blot vores forbrug og behov

Anmeld

30. januar 2014

Zelinasmor

vi er begge unge og "har brug for" vores egne penge, da vi har forskellige prioriteringer. Mit er tøj F.eks og min kæreste er ps3 spil mm. Vi har ca. 3500-4000 hver især til sjov og ballade når alt inkl mad er betalt. 

Anmeld

30. januar 2014

Pcokate

Anonym skriver:

Hvor mange penge har du når alt er betalt?

Altså såkaldt lommepenge. Penge til tøj, fornøjelser mm.

Vi har 250,- til sammen om mdr

Anmeld

30. januar 2014

Maria-s

Ikke rigtig nogen, men har vi brug for noget, finder vi pengene.  Jeg er på dagpenge pt, så er bare glad for vi kan blive siddende i vores hus  Men nej specielt "sjovt" er det da ikke. Slet ikke mår der er udsalg og baby på vej, med dertilhørerende craving for at bygge rede, aka bruge penge 

Anmeld

30. januar 2014

san

Vi har fællesøkonomi, og har 1000 kr hver til sjov og ballade.... vi kunne godt have meget mere, men vi vil heller spare op, og ikke sætte vores forbrug op, for 1000 kr er helt fint for os

Anmeld

30. januar 2014

san

san skriver:

Vi har fællesøkonomi, og har 1000 kr hver til sjov og ballade.... vi kunne godt have meget mere, men vi vil heller spare op, og ikke sætte vores forbrug op, for 1000 kr er helt fint for os

Vi lige sige at jeg er på dagpenge og han i arbejde, vi bor i hus og har bil, og så er vores baby regnet med ind i budgettet når han kommer til sommer... Så kan ikke klage over 1000 kr

Anmeld

30. januar 2014

Mum33

15.000 til mad, fornøjelser, tøj, osv. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.