Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Hvor mange penge har du når alt er betalt? Altså såkaldt lommepenge. Penge til tøj, fornøjelser mm.
Hvor mange penge har du når alt er betalt?
Altså såkaldt lommepenge. Penge til tøj, fornøjelser mm.
Et sted mellem 4-5.000 kr. Min kæreste har ca 10.000 kr.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Altså til alt andet end mad og husholdning? Ingen Hvis jeg finder et par sko, eller min mand finder en fiskestang så kigger vi på hvad vi har og vurderer om vi har råd
Anonym skriver: nå ok på den måde. Lyder som en fin idé.
nå ok på den måde. Lyder som en fin idé.
vi er begge unge og "har brug for" vores egne penge, da vi har forskellige prioriteringer. Mit er tøj F.eks og min kæreste er ps3 spil mm. Vi har ca. 3500-4000 hver især til sjov og ballade når alt inkl mad er betalt.
Vi har 250,- til sammen om mdr
Ikke rigtig nogen, men har vi brug for noget, finder vi pengene. Jeg er på dagpenge pt, så er bare glad for vi kan blive siddende i vores hus Men nej specielt "sjovt" er det da ikke. Slet ikke mår der er udsalg og baby på vej, med dertilhørerende craving for at bygge rede, aka bruge penge
Vi har fællesøkonomi, og har 1000 kr hver til sjov og ballade.... vi kunne godt have meget mere, men vi vil heller spare op, og ikke sætte vores forbrug op, for 1000 kr er helt fint for os
san skriver: Vi har fællesøkonomi, og har 1000 kr hver til sjov og ballade.... vi kunne godt have meget mere, men vi vil heller spare op, og ikke sætte vores forbrug op, for 1000 kr er helt fint for os
Vi lige sige at jeg er på dagpenge og han i arbejde, vi bor i hus og har bil, og så er vores baby regnet med ind i budgettet når han kommer til sommer... Så kan ikke klage over 1000 kr
15.000 til mad, fornøjelser, tøj, osv.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128