Lommepenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2014

Fine_007

Anonym skriver:

Hvor mange penge har du når alt er betalt?

Altså såkaldt lommepenge. Penge til tøj, fornøjelser mm.

Min kæreste og jeg er studerende med studiejob og et enkelt barn - vi har ca 3000 hver om måneden til fjant

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2014

Anonym trådstarter

Fine_007 skriver:

Min kæreste og jeg er studerende med studiejob og et enkelt barn - vi har ca 3000 hver om måneden til fjant

wauw!

Anmeld

30. januar 2014

Anonym trådstarter

Zelinasmor skriver:

vi er begge unge og "har brug for" vores egne penge, da vi har forskellige prioriteringer. Mit er tøj F.eks og min kæreste er ps3 spil mm. Vi har ca. 3500-4000 hver især til sjov og ballade når alt inkl mad er betalt. 

Det er i mine øjne luksus. Virkelig mange penge. Det må være dejligt.

Anmeld

30. januar 2014

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Et sted mellem 4-5.000 kr. Min kæreste har ca 10.000 kr.

Shit. Jeg ville føle mig rig.

Anmeld

30. januar 2014

Fine_007

Anonym skriver:

wauw!

Det skal lige tilføjes, at vi er så heldige, at min kæreste arbejder som vicevært i vores ejendom (udover stud.job), og det betaler huslejen

Anmeld

30. januar 2014

Anonym trådstarter

Fine_007 skriver:

Det skal lige tilføjes, at vi er så heldige, at min kæreste arbejder som vicevært i vores ejendom (udover stud.job), og det betaler huslejen

Anmeld

30. januar 2014

Masig

Anonym skriver:

Shit. Jeg ville føle mig rig.

Synes godt nok også jeg føler mig noget fattig, når jeg læser hvad andre har til sjov og ballade... Især hende der skrev 21.000 kr.. SAY WHAT???? Det er jo vildt altså....