Var det noget i ville betale for ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg synes, det er flot, I har tålmodigheden til at lave dem, men de falder slet ikke i min smag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2014

Lukas&Liam<3

Nej, det er ikke lige mig. Har fået 2 til min søns dåb som pænt ligger oppe på reolen. Har haft den undskyldning at vi skulle bytte værelse så jeg ikke har ville hænge noget op.

Anmeld

30. januar 2014

ano14316

SANIE89 skriver:

Hejsa. Ja kort spørgsmål. 

Ville i betale for sådan et billede ? og i såfald hvad ville i betale hvis i fik muligheden for at få lavet et billede ? 

Kort svar:
Nej...

Anmeld

30. januar 2014

lineog4

asphodel skriver:

Jeg ville ikke betale for det. Ærligt, så synes jeg det ser gammeldags ud, som noget min oldemor ville have hængende i stuen, men det kan så godt bare være farvevalget, det ved jeg ikke. Jeg synes det ligner lidt en billig gave købt i Tiger.

jeg får også associationer til min morfars søster på Lolland og puslespillet på 7000 brikker i glas og ramme  

Men hver sin smag

Anmeld

30. januar 2014

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

Helt sikkert. hver sin smag. 

Tror enten er man vild med den form for anderledes billeder eller også kan man slet ikke lide dem  

Men der skal jo også være plads til forskelligheder  

Anmeld

30. januar 2014

Sisse Vinther

SANIE89 skriver:

Ville i betale for sådan et billede ? og i såfald hvad ville i betale hvis i fik muligheden for at få lavet et billede ? 

Jeg ville. 2-400 kr. (men jeg er også en værre fedterøv)

Anmeld

30. januar 2014

Laulund87

Nej

Synes de er fine nok, men ved at jeg selv kan lave det hvis jeg gad hehe, så ville ikke betale for det

Anmeld

30. januar 2014

lille-fisen

Mit ærlige svar er nej. Det er ikke rigtigt min stil - tror måske, det også er fordi strukturen deri virker gammeldags på en eller anden måde - sådan lidt ligesom korsstingsbroderede puder/billeder 

Men imponerende hvad man kan med perler 

Anmeld

30. januar 2014

bøllen

SANIE89 skriver:

Må være ærlig og sige nej. Men det er fordi det slet ikke er mig.

Anmeld

30. januar 2014

Carina:-)

Nej det er ikke mig.

Kommer til at tænke på dengang det var in at lave puslespil af billeder ,klistre dem på pap og så op på væggen .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.