Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SANIE89 skriver: Hejsa. Ja kort spørgsmål. Ville i betale for sådan et billede ? og i såfald hvad ville i betale hvis i fik muligheden for at få lavet et billede ?
Hejsa. Ja kort spørgsmål.
Ville i betale for sådan et billede ? og i såfald hvad ville i betale hvis i fik muligheden for at få lavet et billede ?
asphodel skriver: Jeg ville ikke betale for det. Ærligt, så synes jeg det ser gammeldags ud, som noget min oldemor ville have hængende i stuen, men det kan så godt bare være farvevalget, det ved jeg ikke. Jeg synes det ligner lidt en billig gave købt i Tiger.
Jeg ville ikke betale for det. Ærligt, så synes jeg det ser gammeldags ud, som noget min oldemor ville have hængende i stuen, men det kan så godt bare være farvevalget, det ved jeg ikke. Jeg synes det ligner lidt en billig gave købt i Tiger.
jeg får også associationer til min morfars søster på Lolland og puslespillet på 7000 brikker i glas og ramme
Men hver sin smag
Helt sikkert. hver sin smag.
Tror enten er man vild med den form for anderledes billeder eller også kan man slet ikke lide dem
Men der skal jo også være plads til forskelligheder
Jeg ville. 2-400 kr. (men jeg er også en værre fedterøv)
Nej
Synes de er fine nok, men ved at jeg selv kan lave det hvis jeg gad hehe, så ville ikke betale for det
Mit ærlige svar er nej. Det er ikke rigtigt min stil - tror måske, det også er fordi strukturen deri virker gammeldags på en eller anden måde - sådan lidt ligesom korsstingsbroderede puder/billeder
Men imponerende hvad man kan med perler
Må være ærlig og sige nej. Men det er fordi det slet ikke er mig.
Nej det er ikke mig.
Kommer til at tænke på dengang det var in at lave puslespil af billeder ,klistre dem på pap og så op på væggen .
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128