Var det noget i ville betale for ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2014

Mortilxx

SANIE89 skriver:

Hejsa. Ja kort spørgsmål. 

Ville i betale for sådan et billede ? og i såfald hvad ville i betale hvis i fik muligheden for at få lavet et billede ? 

Jeg synes de er rigtig flotte og tænker at det må være vildt svært at lave!
Umiddelbart er det ikke min stil, men jeg synes det der er lavet i sort/hvid sagtens kunne passe ind i mit hjem (jeg kører meget sort/hvid stilen). Jeg tror godt jeg ville hænge to små (20x20 el. 30x30) sort/hvid billeder op i hjemmet af mine to drenge :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg bryder mig ikke om perlebilleder og foretrækker til enhver tid et fotografi. 

Anmeld

29. januar 2014

Benjamins'mor

Det er imponerende at det kan laves. Men er ikke lige min stil.
Skulle det købes til andre ville jeg give 250. Men tænker det også kommer an på str?

Anmeld

29. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Nej, ville jeg ikke.

For tålmodighed, men forstår ærligt ikk konceptet når et rigtigt billede er så meget pænere/skarpere. 

Anmeld

29. januar 2014

AnthonsMor

SANIE89 skriver:

Ville i betale for sådan et billede ? og i såfald hvad ville i betale hvis i fik muligheden for at få lavet et billede ? 

Altså det er slet ikke min stil, men synes de er skide flot lavet

Anmeld

29. januar 2014

Sandratoft

Umiddelbart så nej, sådan noget vil jeg hellere lave selv Dermed ikke sagt at det ikke ser godt ud 

Anmeld

29. januar 2014

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

Man skal ikke sammenligne det med et almindelige foto da det ikke er det samme. 

Det skal være en smule utydeligt, men dem som får det/køber det ved jo hvem det er og det er det der er meningen. 

Det er helt fint med mig nogen ikke bryder sig om det, det er jo helt smag og behag  

I der kan lide det, Skriv da en privat besked med en bestilling  

Anmeld

30. januar 2014

asphodel

SANIE89 skriver:

Jeg ville ikke betale for det. Ærligt, så synes jeg det ser gammeldags ud, som noget min oldemor ville have hængende i stuen, men det kan så godt bare være farvevalget, det ved jeg ikke. Jeg synes det ligner lidt en billig gave købt i Tiger.

Anmeld

30. januar 2014

Malonde1985

SANIE89 skriver:

Jeg synes faktisk de er super flotte �� men kan bedst lide dem i sort/hvid. Koster det 300,-? Hvad hvis de skal være større - hvad bliver pris så??

Anmeld

30. januar 2014

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

det kommer an på størrelsen. men har skrevet privat til dig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.