Var det noget i ville betale for ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.402 visninger
34 svar
17 synes godt om
29. januar 2014

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

Hejsa. Ja kort spørgsmål. 

Ville i betale for sådan et billede ? og i såfald hvad ville i betale hvis i fik muligheden for at få lavet et billede ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2014

LBK

SANIE89 skriver:

Ville i betale for sådan et billede ? og i såfald hvad ville i betale hvis i fik muligheden for at få lavet et billede ? 

ja det ville jeg gerne betale for. Hmm jeg ved jo ikke hvad sådanne et billede koster, men tænker det da nok er et par hundrede kroner

Anmeld

29. januar 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Min ærlige mening, nej.

Det er bare ikke min stil, da jeg syntes det er meget utydelig..

Sorry

Anmeld

29. januar 2014

1234rj

SANIE89 skriver:

Jeg ville desværre heller ikke..

Anmeld

29. januar 2014

FruStolpe

Jeg ville ikke.

Det er slet ikke min stil.

Anmeld

29. januar 2014

JH12

Jeg ville gerne og tænker omkring 500kr?

Anmeld

29. januar 2014

...,

Wow er det lavet af perler! Super fedt

Anmeld

29. januar 2014

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

Tak for jeres svar. kom gerne med flere  

Ja det er lavet i perler og sat på lærred og i ramme  

Laver dem for 350 for 30x40 som det øverste billede og 300 for 30x30 som det nederste billede og det er uanset om det er farve eller sort/hvid Skriv privat for interesse  

Er helt med på det ikke er alles smag Men det er rart at vide om nogen overhovedet kunne være ind  

Jo større billedet bliver jo mere tydeligt men igen det skal heller ikke bliver for stort, men det er også smag og behag. Syntes ikke de må blive mindre end dem jeg har lavet og de er zoomet godt tæt på. 

Anmeld

29. januar 2014

lineog4

Fascineres af tålmodigheden da jeg dårligt selv kan lave en lille sølle perleplade uden at blive sindsyg og få ondt i fingrene.

Men nej ville ikke købe det, skal jeg købe noget der er hjemmegjort skal det være unikt og bære et præg af "skævhed"/egen inspiration eller hvad man kan sige

Anmeld

29. januar 2014

LilleSmølf

Nej, hvis jeg skal være ærlig.

Jeg kan slet ikke lide stilen, synes at farverne altid bliver vildt forkerte i forhold til det originale billede.

Og hvis jeg havde lyst til ét alligevel, ville jeg selv lavet et (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.