Bakterier i urinen?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2014

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Dejligt og de blev vel rigtig glade? Var det "ventet" at det var snart?

Altså min mor tog det på en lidt mærkelig måde, men det vidste jeg godt hun ville. Hun skal bare lige have et par dage, til at komme sig over det:-)

min søster og svoger og min svigerfamilie blev rigtig glade! :-D 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Altså min mor tog det på en lidt mærkelig måde, men det vidste jeg godt hun ville. Hun skal bare lige have et par dage, til at komme sig over det:-)

min søster og svoger og min svigerfamilie blev rigtig glade! :-D 

Var også selv lidt nervøs da jeg skulle sige det til min mor. Er kun 21 og kun er 45 så jeg troede hun ville syntes det var for tidligt. Men hun blev glad.

De skal jo også vænne sig til at få en ny rolle. Lige pludselig er ens lille pige blevet stor og skal selv være mor.

Anmeld

29. januar 2014

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Var også selv lidt nervøs da jeg skulle sige det til min mor. Er kun 21 og kun er 45 så jeg troede hun ville syntes det var for tidligt. Men hun blev glad.

De skal jo også vænne sig til at få en ny rolle. Lige pludselig er ens lille pige blevet stor og skal selv være mor.

Ja nemlig. Min mor spurgte også om jeg ikke skulle være færdig som elev inden. Men hun vidste godt, at vi ville starte nu. Jeg er selv 23. hun har to børnebørn i forvejen:-) 

nu glæder jeg mig virkelig til uge 12!!:-D

Anmeld

29. januar 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Anonym skriver:

Ja nemlig. Min mor spurgte også om jeg ikke skulle være færdig som elev inden. Men hun vidste godt, at vi ville starte nu. Jeg er selv 23. hun har to børnebørn i forvejen:-) 

nu glæder jeg mig virkelig til uge 12!!:-D

Ja det forstår jeg virkelig godt at du gør. Det er dejligt at vide at man er ovre den "kritiske" periode.

Jeg synes at det er en fin alder. Vi kan ikke alle vente til man har job, hus og have, stationcar og en masse penge.

Anmeld

30. januar 2014

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Ja det forstår jeg virkelig godt at du gør. Det er dejligt at vide at man er ovre den "kritiske" periode.

Jeg synes at det er en fin alder. Vi kan ikke alle vente til man har job, hus og have, stationcar og en masse penge.

Nej vi behøver jo ikke alle vente til vi er 30! :-) 

nå lægen vil ikke give mig noget for min mave, han siger der er to bakterier deri, men skal komme med urinprøve igen på mandag. Er sq ved at være lidt træt af alle de læger, de siger alle noget forskelligt!

Anmeld

30. januar 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Anonym skriver:

Nej vi behøver jo ikke alle vente til vi er 30! :-) 

nå lægen vil ikke give mig noget for min mave, han siger der er to bakterier deri, men skal komme med urinprøve igen på mandag. Er sq ved at være lidt træt af alle de læger, de siger alle noget forskelligt!

Ja forskellige læger= forskellige meninger. Øv øv.
Så er der jo lige pludselig lang tid til mandag. Jeg håber at du kan få slappet af i mellemtiden.
Jeg kan anbefale dig at du drikker rigeligt! I hvert fald 2 liter om dagen. For at få renset ud. Man kan godt drikke en blærebetændelse væk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.