Bakterier i urinen?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Og mange tak fordi du hjælper mig:-)

Ja det er super irriterende ikke at kunne noget.

Det var så lidt. Jeg er Glad for at kunne hjælpe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2014

Mor til Majbørn

Anonym skriver:

Ja det var også det jeg fortalte lægen. Så godt de har fundet noget. Ja jeg håber også det er blærebetændelse! Så kan der i hvert fald gøres noget hurtigt! Bare irriterende man ikke kan gå nogen steder!

første gang jeg havde blærebetændelse gjorde det ondt på helt samme måde. Skynd dig at købe noget tranebær-saft, for det kan faktisk afhjælpe det lidt indtil du får svar.

Anmeld

28. januar 2014

Anonym trådstarter

Mor til Majbørn skriver:

første gang jeg havde blærebetændelse gjorde det ondt på helt samme måde. Skynd dig at købe noget tranebær-saft, for det kan faktisk afhjælpe det lidt indtil du får svar.

Det må jeg lige se om jeg kan sende kæresten ned efter, når han kommer fra arbejde. Hvor kan det købes?

Anmeld

29. januar 2014

Mor til Majbørn

Anonym skriver:

Det må jeg lige se om jeg kan sende kæresten ned efter, når han kommer fra arbejde. Hvor kan det købes?

I de fleste almindelige butikker - det står tit sammen med fx. hyldeblomstsaft. Det er bare at lede længe nok - men du kan vist også få nogle tranebær-kapsler i håndkøb på apoteket til dæmpe en blærebetændelse.

Anmeld

29. januar 2014

Anonym trådstarter

Mor til Majbørn skriver:

I de fleste almindelige butikker - det står tit sammen med fx. hyldeblomstsaft. Det er bare at lede længe nok - men du kan vist også få nogle tranebær-kapsler i håndkøb på apoteket til dæmpe en blærebetændelse.

okay tak for hjælpen:-) tror jeg vil prøve med kapslerne i stedet for:-)

nøj hvor jeg håber, at jeg kan få svar fra lægerne nu her, jeg har ringet til dem og spurgt om de ikke kan finde nogle piller de kan give mig. Kan simpelthen ikke vente til i morgen

Anmeld

29. januar 2014

Anonym trådstarter

Mor til Majbørn skriver:

så kom jeg til scanning. Den viste heldigvis ikke noget forkert. Så venter stadig svar på lægens urinPrøve. Glæder mig til i morgen!:-)

Anmeld

29. januar 2014

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Ja det er super irriterende ikke at kunne noget.

Det var så lidt. Jeg er Glad for at kunne hjælpe.

Så kom jeg på sygehuset i dag. Den viste heldigvis aftalt var okay. men mangler stadig svar fra lægen angående urinprøven. får svar i morgen:-)

Anmeld

29. januar 2014

SDD

Profilbillede for SDD

Så kom jeg på sygehuset i dag. Den viste heldigvis aftalt var okay. men mangler stadig svar fra lægen angående urinprøven. får svar i morgen:-)

Pyha sikke en lettelse. Det er dejligt at få afkraftet ens bange anelser.
Tror nu ikke at urinprøverne kan give dårlige resultater. Udover en lille blærebetændelse 

Anmeld

29. januar 2014

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Pyha sikke en lettelse. Det er dejligt at få afkraftet ens bange anelser.
Tror nu ikke at urinprøverne kan give dårlige resultater. Udover en lille blærebetændelse 

Jeg håber du har ret. Vi har fortalt den nærmeste familie om vores nyhed i dag, da de har opdaget, at jeg har været meget syg:-)

Anmeld

29. januar 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Anonym skriver:

Jeg håber du har ret. Vi har fortalt den nærmeste familie om vores nyhed i dag, da de har opdaget, at jeg har været meget syg:-)

Dejligt og de blev vel rigtig glade? Var det "ventet" at det var snart?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.