Mariam90 skriver:
Ja det har jeg ikke været så god til. Men de dage hvor jeg har det ok må jeg udnytte at spis grønsager o rugbrød.
Ja måske skal jeg til lægen fordi det er så klamt og giver smerter. Vil hellere ik have så meget afføring ved siden af babyen det stinker jo hehe.
Fik du så tømt alt med klyx? Det lyder godt at du fik det bedre efter
Må stå op af sengen og drikke kaffe det får også maven igang. Men drikker ellers aldrig kaffe 
Man må helst ikke få klyx når man er gravid, da det kan sætte gang i fødslen... det var faktisk en fejl at jeg fik det. men jeg havde så ondt...men jeg er glad for at jeg fik det, for jeg havde det SÅ dårligt... jeg kunne ikke noget som helst..
At kaste op er en reaktion på forstoppelse, så du skal bare have gang i din mave... på sygehuset får de mennesker der er opstiperet lagt noget olie agtigt op i endetarmen, som hjælper til med at gøre afføringen mere lind og lettere at komme af med.. det er kan være svært er jo at det i de fleste tilfælde er blevet til en god hård klump som er svær at komme af med, også selvom man drikker meget og spiser rigtigt... så jeg synes faktisk du skal ringe til din læge i morgen og bede om at få gjort noget ved det så hurtigt som muligt..
baby kan ikke lugte noget når den ligger inde i din mave, så prut du bare løs
du skal hvertfald ikke holde dig tilbage.. 
ja drik en god kop kaffe om morgenen, det hjalp mig.. og så droppede jeg helt at spise jernpiller. og jeg fil tjekket mit jerninhold hos lægen og det var fint. hvis man spiser rigeligt jernholdigt mad, så skulle det ikke være et problem 
men det skal du selvfølgelig snakke med din læge om.
Anmeld