Forstoppelse konstant

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.800 visninger
30 svar
0 synes godt om
28. januar 2014

Mariam90

Det er sindssyg meget forstoppelse jeg lider af nu. 

Kan mærke hvor hårdt det bliver efter fem dage i min venstre side af maven. 

Har prøvet alt man kan prøve... Har meget kvalme og opkast så ikke så meget som blir i maven. Er det farligt for babyen at have så meget forstoppelse uden at komme af med det på en uge ca? 

Får plukveer tit og tror det er pga forstoppelsen. 

13+2 hader graviditet!!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2014

jydeinden

Mariam90 skriver:

Har prøvet alt man kan prøve... Har meget kvalme og opkast så ikke så meget som blir i maven. Er det farligt for babyen at have så meget forstoppelse uden at komme af med det på en uge ca? 

har du prøvet movicol ?

Anmeld

28. januar 2014

Diana2013

Mariam90 skriver:

Movicol, eller spis sveske grød/ eller saft. Så sørg for at spis fiberigt, køb evt husk

Anmeld

28. januar 2014

justagirl

laver du kun stort 1 gang på 5 dage

hvad gjorde du før du blev gravid! ..

sveskejuice er vejen frem! <3

har du tjekket om det evt kunne være det jern du tager???..

jeg tager gravijern og ingen forstoppelse her.. og jeg lider af kronisk forstoppelse..

Anmeld

28. januar 2014

B&J

drik en masse væske og jern kan også gøre du er forstoppet, men ellers køb i håndkøb husk det gør du får en masse fiber og din afføring bliver alm, fordi det ske ikke noget ved forstoppelse det er bare møg hammer træls

Anmeld

28. januar 2014

Mariam90

jydeinden skriver:

har du prøvet movicol ?

Jeg har prøvet movicol og kan slet ik få det ned ad munden. Prøvet også magnesia microlax.

jeg får ik nok væske fordi jeg kaster op så snart jeg drikker en smule vand 

Anmeld

28. januar 2014

Mariam90

Diana2013 skriver:

Movicol, eller spis sveske grød/ eller saft. Så sørg for at spis fiberigt, køb evt husk

Jeg har prøvet at spise sveske men ik sveske grød. Er det detsamme eller skal jeg måske prøv det? 

Er husk det pulver man blander med vand og drikker det? Eller er det andet  Det har jeg ik prøvet ihvert fald

Anmeld

28. januar 2014

Mariam90

justagirl skriver:

laver du kun stort 1 gang på 5 dage

hvad gjorde du før du blev gravid! ..

sveskejuice er vejen frem! <3

har du tjekket om det evt kunne være det jern du tager???..

jeg tager gravijern og ingen forstoppelse her.. og jeg lider af kronisk forstoppelse..

Ja og det kommer bare 2-3 kuler ud (undskyld) det er sindssygt. Har aldrig oplevet det på den måde. Før jeg blev gravid kunde jeg drikke meget vand og spis fiberrigt kost men nu når jeg kaster meget op kan jeg ik få vand ned overhoved  

Men sveskejuice har jeg ik prøvet kun svesker. Er det samme som sveskegrød eller?

jeg tager ik jernpiller desværre (Dårligt af mig) men kan ik styre det selv da jeg ikke kan holde noget inde.

hvad er kronisk forstoppelse? Jeg spiser noget lactulose som er mod kronisk forstoppelse ved ik hvis det hjælper, fordi væske er det vigtigste af alt fik jeg at vide uden vand blir det tørt i tarmen.

Hvor dejligt at du kan spise dine vitaminer og være en god kommende mor.

Anmeld

28. januar 2014

VIPpigen

Nu slås jeg selv i det daglige med forstoppelse... Og Movicol er total umuligt for mig... Det virker overhovedet ikke... I det hele taget alt det medicin.... Ej... NO GO.

Spis kiwi, jeg spiser gerne 2 om dagen i et par dage, og så har jeg en god flow i et par dage... Skal jeg holde det ved lige, så min mave ikke går i stå igen, så spiser jeg en om dagen, eller 2 hver anden, eller tredje dag. En anden ting er en frisk ananas, hvor du skære kanten af, men spis både stokken (den hårde del i midten) og ananaskødet. Det sætter også gang i maven. Det er noget med at ananas, og stokken i ananasen er spæk fyldt med vitaminer, som din mave elsker at arbejde med...

Prøv det. Nu er min kvalme ikke så slem længere, men da min kvalme var værst spiste jeg masser af frugt, det var det eneste jeg havde lyst til, og følte jeg kunne holde i mig

Anmeld

28. januar 2014

Mariam90

B&J skriver:

drik en masse væske og jern kan også gøre du er forstoppet, men ellers køb i håndkøb husk det gør du får en masse fiber og din afføring bliver alm, fordi det ske ikke noget ved forstoppelse det er bare møg hammer træls

Jeg spiser ikke jern fordi jeg lider af meget opkast. 

Men jeg vil gerne prøve det der husk. Er det pulver eller er det piller?   

lige presic væske er det vigtigste for at få det hele til at fungere men jeg kan i øjeblikket kun drikke cola og Cocio alt andet kaster jeg op af.. Min mave støder det bare ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.