Husk i aften ''En kur der dur''

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2014

L&V

*Pingvinen* skriver:

Nej det fik også lige mig op af stolen...
Men tror det var pga de fremlagdepPaleo Vol 1, som jo ikke priser mælkeprodukter og kun økologisk.
Jeg spiser efter Vol 2, som er mere moderne. Jeg spiser mælkeprodukter og alm kød.
Og det er altså ikke mere svært at lave Paleo end alt andet mad. Lidt træls det blev udstillet sådan....
Jeg laver ret alm mad til familien også kombinere jeg bare med mit Paleo.

Som jeg forstod det var det os fordi at de lagde meget vægt på økologi og bæredygtighed og det syntes de ikke passede så godt med at man skulle spise så meget kød..

Nej det tager ikke synderligt meget mere tid når man først er kommet ind i det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2014

Stumpen

*Pingvinen* skriver:

Nej det fik også lige mig op af stolen...
Men tror det var pga de fremlagdepPaleo Vol 1, som jo ikke priser mælkeprodukter og kun økologisk.
Jeg spiser efter Vol 2, som er mere moderne. Jeg spiser mælkeprodukter og alm kød.
Og det er altså ikke mere svært at lave Paleo end alt andet mad. Lidt træls det blev udstillet sådan....
Jeg laver ret alm mad til familien også kombinere jeg bare med mit Paleo.

Hvor finder man vol 2 henne?

Anmeld

27. januar 2014

L&V

Stumpen skriver:

Nej, man må miste noget.. Men de skulle jo også indtage en masse ekstra for at kroppen kunne fungere og fyren gav klart udtryk for at det smagte meget dårligt, så bare der viser det jo at kuren ikke holder..

Det der skræmmer mig mest ved disse to første -især ved stenalderkosten er at de tabte muskler.. Kan forstå det ved juicen,. for kroppen er jo helt ved siden af sig selv, men ved stenalderkosten hvor man spiser mere eller mindre alm mad...

Nå det fangede jeg faktisk ikke men tænker os at det er meget kort tid man følger dem så det er svært at få et ordentligt indblik i livsstilen.. Man ska jo os tage højde for sukker afvænning osv

Anmeld

27. januar 2014

Papillon

*Pingvinen* skriver:

De konkluderede at stenalderkosten var en fin livsstil og der var gode værdier i den, men som jeg skrev i tidligere indlæg, fremlagde de Vol 1, som er uden mælkeprodukter og kun økologisk kød.
Jeg følger Vol 2 som er med mælkeprodukter og alm kød.

Der er to eksperter - en læge og en ernæringekspert. Også to testpersoner.

Tak Der burde ikke være den store forskel ernæringsmæssigt på vol. 1 og 2.

Ville nu gerne have set programmet og hørt deres begrundelser, øv 

Anmeld

27. januar 2014

*Pingvinen*

Stumpen skriver:

Hvor finder man vol 2 henne?

Prøv at Google det.
Åh kan ikke huske siderne.

Anmeld

27. januar 2014

Stumpen

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Nå det fangede jeg faktisk ikke men tænker os at det er meget kort tid man følger dem så det er svært at få et ordentligt indblik i livsstilen.. Man ska jo os tage højde for sukker afvænning osv

Ja kroppen har ikke meget tid til at vænne sig til denne nye ændring inden det er ovre.. 

Anmeld

27. januar 2014

Stumpen

*Pingvinen* skriver:

Prøv at Google det.
Åh kan ikke huske siderne.

Det prøver jeg 

Anmeld

27. januar 2014

L&V

Stumpen skriver:

Ja kroppen har ikke meget tid til at vænne sig til denne nye ændring inden det er ovre.. 

Nej præcis.

Anmeld

27. januar 2014

Stumpen

Papillon skriver:

Tak Der burde ikke være den store forskel ernæringsmæssigt på vol. 1 og 2.

Ville nu gerne have set programmet og hørt deres begrundelser, øv 

Jeg kan se at du inde på tv2play kan se juicekuren gratis, men at der skal abb til den med stenalderkost..

Anmeld

27. januar 2014

*Pingvinen*

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Som jeg forstod det var det os fordi at de lagde meget vægt på økologi og bæredygtighed og det syntes de ikke passede så godt med at man skulle spise så meget kød..

Nej det tager ikke synderligt meget mere tid når man først er kommet ind i det

Åh spiser jo ikke vild meget mere kød end jeg normalt ville gøre..
Er lidt som om stenalderkost kun går ud på kød, hvilket er lidt misvisende, da der er fokus på fedt, protein og de rigtige kulhydrater. Og ved alle 3 værdier er der fokus på de rigtige indtag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.