Husk i aften ''En kur der dur''

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.598 visninger
32 svar
3 synes godt om
27. januar 2014

*Pingvinen*

På TV2 kl 21.25.
I aften er det LCHF livsstilen der ses på.
Sidste gang var det stenalderkost, som jeg jo er tilhængere af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2014

L&V

*Pingvinen* skriver:

På TV2 kl 21.25.

Det skal absolut ses. Det spiser vi efter her hjemme..

Fatter ik juice kuren fik mere end paleo

Anmeld

27. januar 2014

Papillon

*Pingvinen* skriver:

På TV2 kl 21.25.

Jeg har slet ikke set det. Hvad konkluderede de om stenalderkost? Hvem foretager vurderingen af kurene? Tænker om der er en eller flere eksperter indover, og i så fald hvem de er

Anmeld

27. januar 2014

Stumpen

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Nej det forstår jeg godt nok heller ikke!! Godt nok kan det være bøvlet at skulle lave alt fra bunden, men det må da være så meget sundere end at drikker flydende kost..

Anmeld

27. januar 2014

L&V

Stumpen skriver:

Nej det forstår jeg godt nok heller ikke!! Godt nok kan det være bøvlet at skulle lave alt fra bunden, men det må da være så meget sundere end at drikker flydende kost..

Ja præcis og det må da os være mere holdbart hvor juice kanbruges som en kick starter

Anmeld

27. januar 2014

Stumpen

Ja præcis og det må da os være mere holdbart hvor juice kanbruges som en kick starter

Ja, hvis først man har sat sig ind i de der kure, som den i dag, stenalder, dukan osv, så tror jeg bestemt også de er mere holdbare i længden... Juicekuren kan du kun køre sur i... 

Anmeld

27. januar 2014

L&V

Stumpen skriver:

Ja, hvis først man har sat sig ind i de der kure, som den i dag, stenalder, dukan osv, så tror jeg bestemt også de er mere holdbare i længden... Juicekuren kan du kun køre sur i... 

Ja og man kan da umuligt få næring nok i længden

Anmeld

27. januar 2014

*Pingvinen*

Nej det fik også lige mig op af stolen...
Men tror det var pga de fremlagdepPaleo Vol 1, som jo ikke priser mælkeprodukter og kun økologisk.
Jeg spiser efter Vol 2, som er mere moderne. Jeg spiser mælkeprodukter og alm kød.
Og det er altså ikke mere svært at lave Paleo end alt andet mad. Lidt træls det blev udstillet sådan....
Jeg laver ret alm mad til familien også kombinere jeg bare med mit Paleo.

Anmeld

27. januar 2014

*Pingvinen*

Papillon skriver:

Jeg har slet ikke set det. Hvad konkluderede de om stenalderkost? Hvem foretager vurderingen af kurene? Tænker om der er en eller flere eksperter indover, og i så fald hvem de er

De konkluderede at stenalderkosten var en fin livsstil og der var gode værdier i den, men som jeg skrev i tidligere indlæg, fremlagde de Vol 1, som er uden mælkeprodukter og kun økologisk kød.
Jeg følger Vol 2 som er med mælkeprodukter og alm kød.

Der er to eksperter - en læge og en ernæringekspert. Også to testpersoner.

Anmeld

27. januar 2014

Stumpen

Ja og man kan da umuligt få næring nok i længden

Nej, man må miste noget.. Men de skulle jo også indtage en masse ekstra for at kroppen kunne fungere og fyren gav klart udtryk for at det smagte meget dårligt, så bare der viser det jo at kuren ikke holder..

Det der skræmmer mig mest ved disse to første -især ved stenalderkosten er at de tabte muskler.. Kan forstå det ved juicen,. for kroppen er jo helt ved siden af sig selv, men ved stenalderkosten hvor man spiser mere eller mindre alm mad...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.