Utålmodig.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2014

LinLin

Noahmor skriver:

Håber ikke denne stædighed fortsætter udenfor maven. 

men dejligt at andre har oplevet det samme. 

Den største er mest stædig her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2014

Milas14

Jeg er 37+0 idag og med alle de plukkeveer og følelsen af småveer, så må det godt være snart! Det følelses som om min mave er faldet lidt ned, for det er blevet nemmere at trække vejret igen :-)).. Min kæreste er i USA og kommer hjem på tirsdag, og så må det godt blive :-))

Anmeld

1. februar 2014

Noahmor

Milas14 skriver:

Jeg er 37+0 idag og med alle de plukkeveer og følelsen af småveer, så må det godt være snart! Det følelses som om min mave er faldet lidt ned, for det er blevet nemmere at trække vejret igen :-)).. Min kæreste er i USA og kommer hjem på tirsdag, og så må det godt blive :-))

Ja, så må du da lige vente til kæresten kommer hjem. 

Her sker der stadig intet og rammer 40+0 imorgen, så har jeg så været gravid 14 dage længere end jeg var med min søn. 

Jeg har det heldigvis godt, så kan jo ikke klage, men nøj jeg er utålmodig. 

Anmeld

2. februar 2014

Milas14

Det kan jeg virkelig godt forstå, osse fordi nu ved du jo at det kan blive når som helst :-)...

Anmeld

2. februar 2014

Noahmor

Milas14 skriver:

Det kan jeg virkelig godt forstå, osse fordi nu ved du jo at det kan blive når som helst :-)...

Tak. Har idag været i Ikea, Rosengårdcentret, Tarupcentret, på loftet og rydde op og bagt boller for at få dagen til at gå. 

Det hjælper så heller ikke at både mor og svigermor har ringet indenfor de sidste fem minutter for at høre om der sker noget. 

Anmeld

2. februar 2014

Milas14

Jeg har så ikke den store energi pga bækkensmerter .. Så småkeder mig lidt .. Min familie ringer osse hele tiden og tager jeg ik lige telefonen bliver de vanvittige hehe.. Og der er stadig 3 uger til min termin .. Åh hehe

Anmeld

9. februar 2014

Milas14

Er da nysgerrig om der er sket noget?

Anmeld

9. februar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Uha, hvor kan jeg huske det. 1. gang fødte jeg i uge 38+6 og regnede også med, at føde før ting med nr. 2. Men jeg måtte vente helt til 40+5 før lillesøster kiggede ud

Anmeld

9. februar 2014

B&J

jeg sender dig en masse veer så din utålmodighed forsvinder

Anmeld

9. februar 2014

Noahmor

Milas14 skriver:

Er da nysgerrig om der er sket noget?

Ikke en dyt. 

Andet end at min store dreng nu er ramt af mellemøresbetændelse og jeg selv af snot og feber, så er ret træt af at være gravid. 

Skal til igangsættelses samtale imorgen, så håber der snart sker noget. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.