Utålmodig.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.380 visninger
35 svar
8 synes godt om
26. januar 2014

Noahmor

Det burde altså være forbudt at føde 38+1 første gang og så ikke gøre det samme anden gang. 

Er 39+0 idag og godt utålmodig. Har haft en super graviditet og har stadig ingen gener, vil bare gerne have lillebror uuuud. 

Andre der kender til det? Bliver da umulig at bo sammen med, hvis jeg går over tid. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2014

Lilje82

Hi hi kender det ikke, men kan nemt forestille mig hvor utålmodig man så bliver Håber lillebror snart titter ud.

Anmeld

26. januar 2014

BigHope13

Noahmor skriver:

Det burde altså være forbudt at føde 38+1 første gang og så ikke gøre det samme anden gang. 

Er 39+0 idag og godt utålmodig. Har haft en super graviditet og har stadig ingen gener, vil bare gerne have lillebror uuuud. 

Andre der kender til det? Bliver da umulig at bo sammen med, hvis jeg går over tid. 

Hehe Åhh ja det må være frustrerende når man før har født før termin
jeg selv har ingen forventninger til næste fødsel da jeg blev sat igang 10 dage over tid

håber lillebror snart vil ud

Anmeld

26. januar 2014

MariaKyedDK

Noahmor skriver:

Jeg kender godt til det kan du tro '

min søn fødte jeg på terminsdagen, med min datter for 5 måneder siden gik jeg 7 dage over tid. 

og allerede den første dag var jeg enormt utålmodig, for jeg havde da også regnet med at føde på terminen denne gang

kæmpe til dig . forstår dig SÅ meget!  

Anmeld

26. januar 2014

Noahmor

Lilje82 skriver:

Hi hi kender det ikke, men kan nemt forestille mig hvor utålmodig man så bliver Håber lillebror snart titter ud.

Takker. Nu vil jeg gerne lige se håndbold finalen, så må han gerne kigge ud. 

Anmeld

26. januar 2014

Noahmor

MariaKyedDK skriver:

Jeg kender godt til det kan du tro '

min søn fødte jeg på terminsdagen, med min datter for 5 måneder siden gik jeg 7 dage over tid. 

og allerede den første dag var jeg enormt utålmodig, for jeg havde da også regnet med at føde på terminen denne gang

kæmpe til dig . forstår dig SÅ meget!  

Tak. Godt at føle sig forstået. 

Har lige trøstet mig med sushi

Anmeld

26. januar 2014

MariaKyedDK

Noahmor skriver:

Tak. Godt at føle sig forstået. 

Har lige trøstet mig med sushi

Hehe ja hvorfor ikke  

Anmeld

26. januar 2014

Noahmor

BigHope13 skriver:

Hehe Åhh ja det må være frustrerende når man før har født før termin
jeg selv har ingen forventninger til næste fødsel da jeg blev sat igang 10 dage over tid

håber lillebror snart vil ud

Så håber jeg du får lov til at føde før næste gang. 

Anmeld

28. januar 2014

Milas14

Har begge gange født 39+5, hvis jeg skal vente bliver jeg da osse utålmodig hehe.. Er 36+3 idag med dreng nr 3

Anmeld

28. januar 2014

Noahmor

Milas14 skriver:

Har begge gange født 39+5, hvis jeg skal vente bliver jeg da osse utålmodig hehe.. Er 36+3 idag med dreng nr 3

ja, det er frygteligt så utålmodig man kan blive. Jeg har så stadig ikke født. 

Er nu 39+2, dvs har været gravid i over en uge længere end med Noah! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.