Utålmodig.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2014

anynom

Noahmor skriver:

Det burde altså være forbudt at føde 38+1 første gang og så ikke gøre det samme anden gang. 

Er 39+0 idag og godt utålmodig. Har haft en super graviditet og har stadig ingen gener, vil bare gerne have lillebror uuuud. 

Andre der kender til det? Bliver da umulig at bo sammen med, hvis jeg går over tid. 

Kan godt huske følelsen

Den første kom til verden 37+0, den anden måtte jeg vente helt til 40+1 med at møde og jeg var ulidelig den sidste uge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2014

Noahmor

JulieWH skriver:

Kan godt huske følelsen

Den første kom til verden 37+0, den anden måtte jeg vente helt til 40+1 med at møde og jeg var ulidelig den sidste uge

Nej nej nej, det må du ikke skrive. 

Tror snart kæresten løber hjemmefra. Sagde pænt farvel til min jordemoder sidst jeg var der, for regnede ikke med at skulle til min aftale imorgen. 

Anmeld

28. januar 2014

lineog4

De tre første kom 40+4 så var noget overrasket da nummer 4 ikke meldte sin ankomst den dag  Men var så lidt modsat for nød faktisk at have de ekstra dage, havde tid til igangsættelse 41+0 og besluttede mig for når han ikke kom som de andre så kom han først efter igangsættelse så nød de 3 ekstra dage med zoo og bon bon land

Anmeld

28. januar 2014

Dianabk

Noahmor skriver:

Det burde altså være forbudt at føde 38+1 første gang og så ikke gøre det samme anden gang. 

Er 39+0 idag og godt utålmodig. Har haft en super graviditet og har stadig ingen gener, vil bare gerne have lillebror uuuud. 

Andre der kender til det? Bliver da umulig at bo sammen med, hvis jeg går over tid. 

Kan godt følge dig. Jeg er godt nok gravid med den første, men har hele tiden fået afvide han var stor så har nok forventet at føde før tid - men næh nej er idag 40+3 og går konstant jo vente position. Håber virkelig JM gør noget imorgen.

Anmeld

28. januar 2014

Noahmor

lineog4 skriver:

De tre første kom 40+4 så var noget overrasket da nummer 4 ikke meldte sin ankomst den dag  Men var så lidt modsat for nød faktisk at have de ekstra dage, havde tid til igangsættelse 41+0 og besluttede mig for når han ikke kom som de andre så kom han først efter igangsættelse så nød de 3 ekstra dage med zoo og bon bon land

Jeg nød også at lege i sneen med min søn idag, men det ændrer ikke på at lillebror gerne må komme ud. 

Anmeld

28. januar 2014

Noahmor

Dianabk skriver:

Kan godt følge dig. Jeg er godt nok gravid med den første, men har hele tiden fået afvide han var stor så har nok forventet at føde før tid - men næh nej er idag 40+3 og går konstant jo vente position. Håber virkelig JM gør noget imorgen.

Håber at du også snart får lov at føde. 

Anmeld

28. januar 2014

LinLin

Noahmor skriver:

Jo det kender jeg jeg fødte 37+6 første gang men nåede helt til termin - altså 40+0 - anden gang. Var såååå utålmodig

Anmeld

28. januar 2014

De3Guldklumper

Noahmor skriver:

Kender det udemærket fødte første gang 39+1, anden gang 39+3 så her 3 gang regnede alle med at jeg også fødte før termin men niks 41+0 kom hun til verden på

Og den eneste som ikke var utålmodig var mig nød faktisk de dage over tid.

Anmeld

28. januar 2014

Noahmor

LinLin skriver:

Jo det kender jeg jeg fødte 37+6 første gang men nåede helt til termin - altså 40+0 - anden gang. Var såååå utålmodig

Håber ikke denne stædighed fortsætter udenfor maven. 

men dejligt at andre har oplevet det samme. 

Anmeld

28. januar 2014

Noahmor

Pylle3 skriver:

Kender det udemærket fødte første gang 39+1, anden gang 39+3 så her 3 gang regnede alle med at jeg også fødte før termin men niks 41+0 kom hun til verden på

Og den eneste som ikke var utålmodig var mig nød faktisk de dage over tid.

jeg er så ikke den eneste der er utålmodig. Min mor skriver eller ringe om de mest ligegyldige ting istedet for at indrømme at hun går og venter. 

Igår ringede hun om jeg ville have min servietsamling. Æh nej, har ikke set den siden jeg var 12. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.