lineog4 skriver:
Spraglet og retro, men har selv en cowboy nederdel med lidt farve på lommer og en helt brun velourkjole. Så det hele behøver ikke være glade farver ;-)
her er lige link til siden:
http://www.oneoffbymaabo.dk/
Vil lige sige nederdelen er den nederdel jeg har haft der sidder bedst - har kopieret mønstret (schyy) og syet til mig selv fordi det mønster er perfekt til min krop 
Hej , jeg er en lille selvstændig virksomhed, ikke noget jeg bliver rig af , men er lykkelig.
hvert salg fra min lille butik One Off, har stor betydning for at min økonomi hænger sammen, og at jeg kan betale mine børns skole ect, om de kan gå til gymnastik osv.
ved godt at det jeg syer ikke ligger i den billige klasse, men til gengæld syer jeg og tilretter alt. Og med en dyr husleje , moms, reklame, lønninger, så går det også kun lige. Men jeg elsker at sy og elsker alle mine vidunderlige kunder. Men det er ikke let, tro mig.
derfor bliver jeg sku ked af når mine vare bliver kopieret , ligesom jeg bliver ked af når nogle vælger at stjæle, det handler om respekt for os små virksomheder som ikke har den store økonomi.
Anmeld