hjælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.108 visninger
44 svar
9 synes godt om
24. januar 2014

Kay

De næste mange måneder skal vi til mange store fester i familien... Og jeg trænger virkelig til noget nyt fest tøj... I en ny stil... Men jeg er igang med vægttab... 

Så kan i hjælpe mig med at finde en kjole eller noget andet fest tøj der kan få mig til at ligne en million men som ikke koster en million? 

Fra i sommer til nu har jeg tabt 17 kg og der ryger hele tiden lidt... Så kan alligevel ik passe det om et par måneder...

I får lige du billed... Er taget da jeg kom hjem efter en lang dag på job i vuggestuen

Er 178 høj 

Håber i kan give mig lidt inspiration :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2014

Sandratoft

Kay skriver:

De næste mange måneder skal vi til mange store fester i familien... Og jeg trænger virkelig til noget nyt fest tøj... I en ny stil... Men jeg er igang med vægttab... 

Så kan i hjælpe mig med at finde en kjole eller noget andet fest tøj der kan få mig til at ligne en million men som ikke koster en million? 

Fra i sommer til nu har jeg tabt 17 kg og der ryger hele tiden lidt... Så kan alligevel ik passe det om et par måneder...

I får lige du billed... Er taget da jeg kom hjem efter en lang dag på job i vuggestuen

Er 178 høj 

Hvilken størrelse vil du sige du er nu? Og er du mest til sort/neutrale farver eller lidt mere spraglet?

Anmeld

24. januar 2014

Kay

Sandratoft skriver:

Hvilken størrelse vil du sige du er nu? Og er du mest til sort/neutrale farver eller lidt mere spraglet?

Ca 44 

Og er ret åben over for ting og sager og farver :-)

Anmeld

24. januar 2014

FrkZier

Kay skriver:

Er 178 høj 

Jeg har en MASSE(!!!!) tøj som jeg ikke kan passe mere, der er også kjoler, hvis du er interesseret i at købe brugt kan du jo prøve at beskrive hvad du evt. er til så kan jeg kigge poserne igennem?

Anmeld

24. januar 2014

Loa

Hold nu op hvor har du tabt dig

Anmeld

24. januar 2014

Happiness

Kay skriver:

Er 178 høj 

WOW søde! Det er jo helt vildt så meget du har tabt dig! Ville da næsten ikke kunne kende dig hvis jeg mødte dig!

Du ser super godt ud.

Er selv en spadser til det med tøj, så jeg er slet ikke den rette til at rådgive. Men blev altså lige nød til at lægge en kommentar! 

Anmeld

24. januar 2014

StineW79

24. januar 2014

Kay

FrkZier skriver:

Jeg har en MASSE(!!!!) tøj som jeg ikke kan passe mere, der er også kjoler, hvis du er interesseret i at købe brugt kan du jo prøve at beskrive hvad du evt. er til så kan jeg kigge poserne igennem?

Jamen hvis der er noget du mener vil klæde mig så er jeg frisk på at kigge og prøve :-)

Anmeld

24. januar 2014

Kay

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.