Kay skriver:
De næste mange måneder skal vi til mange store fester i familien... Og jeg trænger virkelig til noget nyt fest tøj... I en ny stil... Men jeg er igang med vægttab...
Så kan i hjælpe mig med at finde en kjole eller noget andet fest tøj der kan få mig til at ligne en million men som ikke koster en million?
Fra i sommer til nu har jeg tabt 17 kg og der ryger hele tiden lidt... Så kan alligevel ik passe det om et par måneder...
I får lige du billed... Er taget da jeg kom hjem efter en lang dag på job i vuggestuen
Er 178 høj
Håber i kan give mig lidt inspiration :-)
Super sejt!
Har ikke lige nogle link, sidder på mobilen!
Men jeg tænker sort underdel, enten bukser eller strømpe bukse som sidder lidt til på benene. Sko med lidt hæl, hvis du er i bukser så passer korte støvler, hvis strømpebukser så enten stiletten eller lange støvler. Af overdel vil jeg sife en farvet tunika, skjoret bluse eller kjole. De må rigtig gerne fremhæve din barm og være løser ned af kroppen. Så fremhæver den de "gode" sider på en kvinden :-)
Jeg er ikke selv store, men jeg syntes Nanna, Ziggi og hm har flot tøj til ikke særlige mange penge :-)
Anmeld