hjælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2014

Kay

Loa skriver:

Hold nu op hvor har du tabt dig

Tak :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2014

Kay

Happiness skriver:

WOW søde! Det er jo helt vildt så meget du har tabt dig! Ville da næsten ikke kunne kende dig hvis jeg mødte dig!

Du ser super godt ud.

Er selv en spadser til det med tøj, så jeg er slet ikke den rette til at rådgive. Men blev altså lige nød til at lægge en kommentar! 

Mange tak

Anmeld

24. januar 2014

Kay

StineW79 skriver:

Er helt vildt med kjole nr 3 og tror at den ku være super fin til dig Kay!! 

Øog vildt flot med vægttabet!! Vh stine

Tak

Anmeld

24. januar 2014

Kay

Kay skriver:

De næste mange måneder skal vi til mange store fester i familien... Og jeg trænger virkelig til noget nyt fest tøj... I en ny stil... Men jeg er igang med vægttab... 

Så kan i hjælpe mig med at finde en kjole eller noget andet fest tøj der kan få mig til at ligne en million men som ikke koster en million? 

Fra i sommer til nu har jeg tabt 17 kg og der ryger hele tiden lidt... Så kan alligevel ik passe det om et par måneder...

I får lige du billed... Er taget da jeg kom hjem efter en lang dag på job i vuggestuen

Er 178 høj 

Håber i kan give mig lidt inspiration :-)

Flere med gode ideer ?

Anmeld

24. januar 2014

Papillon

Ingen gode idéer. Ville bare sige, at jeg ikke synes, du ligner en over 42 størrelse! Men det kan selvfølgelig være højden, der har noget at sige i forhold til det, er selv samme højde, så kender lidt til det

Anmeld

24. januar 2014

Kay

Papillon skriver:

Ingen gode idéer. Ville bare sige, at jeg ikke synes, du ligner en over 42 størrelse! Men det kan selvfølgelig være højden, der har noget at sige i forhold til det, er selv samme højde, så kender lidt til det

Det er jeg lidt endnu

Anmeld

25. januar 2014

majba

Kay skriver:

De næste mange måneder skal vi til mange store fester i familien... Og jeg trænger virkelig til noget nyt fest tøj... I en ny stil... Men jeg er igang med vægttab... 

Så kan i hjælpe mig med at finde en kjole eller noget andet fest tøj der kan få mig til at ligne en million men som ikke koster en million? 

Fra i sommer til nu har jeg tabt 17 kg og der ryger hele tiden lidt... Så kan alligevel ik passe det om et par måneder...

I får lige du billed... Er taget da jeg kom hjem efter en lang dag på job i vuggestuen

Er 178 høj 

Håber i kan give mig lidt inspiration :-)

Super sejt! 

Har ikke lige nogle link, sidder på mobilen! 

Men jeg tænker sort underdel, enten bukser eller strømpe bukse som sidder lidt til på benene. Sko med lidt hæl, hvis du er i bukser så passer korte støvler, hvis strømpebukser så enten stiletten eller lange støvler. Af overdel vil jeg sife en farvet tunika, skjoret bluse eller kjole. De må rigtig gerne fremhæve din barm og være løser ned af kroppen. Så fremhæver den de "gode" sider på en kvinden :-) 

Jeg er ikke selv store, men jeg syntes Nanna, Ziggi og hm har flot tøj til ikke særlige mange penge :-) 

Anmeld

25. januar 2014

Lotus86

Kay skriver:

Tak :-). Nogle rigtig fine bud... Men hvordan fungere det der zalando... Sådan med at sende retur...

Man går bare ind på deres hjemmeside og printer en retursedel ud som man klistrer på pakken, og så afsted, det koster ikke noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.