Uden ble/med ble

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2014

Sitrani

2babygirls skriver:

Vi købte vådliggerlagen på meteren i jysk og smed på sofaen, og så fik hun ble på de første par laaaange ture hvor vi ikke bare lige kunne holde ind.

Okay god ide med vådliggerlagen 

Min datter har nu tisset 5 gange på tre kvarter... Først i trusserne, såmtog jeg hende ned på potten, hvor hun tissede mere, så igen i trusserne lige efter, og ned på potten igen, og der kom en tår mere... Og nu sagde hun så "uh uh, jeg tisser!" Og kom på potten og tissede en lille smule.... Synes det er ofte på så kort tid... Så hun skal nok have ble på uanset hvor korte vores ture er  Hehe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2014

2babygirls

Sitrani skriver:

Okay god ide med vådliggerlagen 

Min datter har nu tisset 5 gange på tre kvarter... Først i trusserne, såmtog jeg hende ned på potten, hvor hun tissede mere, så igen i trusserne lige efter, og ned på potten igen, og der kom en tår mere... Og nu sagde hun så "uh uh, jeg tisser!" Og kom på potten og tissede en lille smule.... Synes det er ofte på så kort tid... Så hun skal nok have ble på uanset hvor korte vores ture er  Hehe...

i starten er det også svært at huske at knibe, men det kommer lyn hurtigt. Vores pige smed natbleen 2 mdr efter hun smed den om dagen

Anmeld

23. januar 2014

Rikke S

Sitrani skriver:

Hej derude,

da jeres børn smed bleen, havde de den så på når de var ude i starten, (her tænker jeg ude og lege, på restaurant, på besøg hos andre el. lign.) eller smed de den og havde den af hele dagen uanset hvad I skulle, eller noget helt tredje? Min datter sidder lige nu uden ble i sofaen, og hun er begyndt at gå på potten og bruger den flittigt, dog tisser hun stadig i bleen. Så vil se om hun kan gå uden ble her om eftermiddagen/aftenen når hun kommer hjem fra dagpleje....

håber nogen kan komme med lidt erfarne råd

Noah smed bleen da vi fik juleferie, og han har hverken haft den på ude at lege, i børnehaven eller når han sover middag.
Han får kun ble på om natten, og der vågner han ofte ved en 2-3 tiden og skal tisse, så bleen er helt ren om morgenen, men for en sikkerheds skyld, bliver den på nogle uger endnu
Når vi skal nogle steder, har jeg bare et sæt ekstra tøj med til ham. Men vi har ikke haft brug for det siden nytårsaften, så det er en glad dreng (og mor) herhjemme

Anmeld

23. januar 2014

Pcokate

Sitrani skriver:

Hej derude,

da jeres børn smed bleen, havde de den så på når de var ude i starten, (her tænker jeg ude og lege, på restaurant, på besøg hos andre el. lign.) eller smed de den og havde den af hele dagen uanset hvad I skulle, eller noget helt tredje? Min datter sidder lige nu uden ble i sofaen, og hun er begyndt at gå på potten og bruger den flittigt, dog tisser hun stadig i bleen. Så vil se om hun kan gå uden ble her om eftermiddagen/aftenen når hun kommer hjem fra dagpleje....

håber nogen kan komme med lidt erfarne råd

Ved restaurant besøg og lign. Havde han ble på ligeindtil han bliv arrig. Vi opfordrede og spurgte dog stadig ind til at bruge toiletterne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.