Uden ble/med ble

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2014

lineog4

Sitrani skriver:

Okay.. Havde dine meget få uheld eller? Nu er årstiden jo ikke den bedste til at smide bleen, men tænkte jeg ville prøve med hende, når hun sidder på potten flere gange om dagen... Men har mine tvivl om hun er klar, hun har lige siddet og tisser i bukserne her imens jeg har skrevet det her.. Hehe... jeg tog hende på potten bagefter og der tissede hun mere, så har på fornemmelse hun sjat-tisser lidt hele tiden, og så er det jo svært at holde på det, og komme af med det hele på potten... Måske.. Ved det ikke.....

Med den ene var det også vinter og tænkte det samme som dig med flyverdragt osv men han havde forbløffende få uheld. 

Med min pige var det sensommer/efterår og vi havde da vange med en del uheld. Kan huske vi var i bon bon land for første gang og hun tissede 5 gange i bukserne på den dag fordi det var så spændende  Det handler bare om en periode hvor pusletasken fyldes med tøj i stedet bleer og så tage det med et smil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2014

PernilleogLouis

Sitrani skriver:

Okay hvor fint.. Min datter er 2,7 år  Men lad os se, hvis hun slet ikke reagerer når hun skal tisse tænker jeg at det er for tidligt... Hun har lige tisset i sofaen imens hun så tv... Og ænsede det slet ikke... Hehe.. Hun kan vidst kun mærke når hun skal lave stort, så kommer hun og siger det  Så ved ikke om jeg skal vente til hun selv kommer og siger når hun skal tisse også......

Okay så er hun heller ik så gammel. min dreng fik den først af den dag han selv kom og sagde han ik ville ha den på mere - men så var han også klar og havde ingen uheld - så for ham var det det rigtige tidspunkt 

Anmeld

23. januar 2014

Sitrani

stm2812 skriver:

Hun er 2 år og 9 mdr. Men det er jo fint når I er hjemme at øve lidt med hende. Hvis du ikke føler hun er helt klar så vent lidt med at tage bleen helt fra hende. Vi prøvede for et par måneder siden, da Ronja begyndte at bruge potten i dp men hun nægtede herhjemme,og virkede ikke til helt at have fornemmelse for hvornår hun skulle på potten. Men så pludselig en dag ville hun slet ikke have ble på, og der kom den fineste tissetår i potten. fik en lille tåre, nej hvor var jeg stolt

Bare husk på ikke at presse hende, så tror jeg fuldstændig hun mister lysten, men bliv ved med at lade hende rende uden ble hjemme. Det må også væred dejligt for sådan en lille numse at blive luftet lidt

Okay  Min datter vil gerne både det ene og det andet på potten, hver dag... Men her inden for en halv time har hun tisset to gange på potten og to gange i trusserne...!? Er det ikke meget ofte på så få minutter...... Eller hvad.. Hehe.... Hun burde da gøre sig færdig én gang for alle.....

tror også hun bare skal rende uden ble herhjemme og så får hun den på når vi er ude og hun er i dp osv. Men hold da op, hvis hun tisser så ofte som jeg lige har erfaret, så skal vi da have mange flere trusser og bukser, for det sys jeg er meget....

Anmeld

23. januar 2014

Sitrani

PernilleogLouis skriver:

Okay så er hun heller ik så gammel. min dreng fik den først af den dag han selv kom og sagde han ik ville ha den på mere - men så var han også klar og havde ingen uheld - så for ham var det det rigtige tidspunkt 

Okay... Tror også det er sådan vi skal gøre det  Medmindre der virkelig kommer mange tegn på at hun er klar....

Anmeld

23. januar 2014

PernilleogLouis

Sitrani skriver:

Okay... Tror også det er sådan vi skal gøre det  Medmindre der virkelig kommer mange tegn på at hun er klar....

Syns i hvert fald det er vigtigt at de får en succes oplevelse omkring det��

Anmeld

23. januar 2014

Sitrani

lineog4 skriver:

Med den ene var det også vinter og tænkte det samme som dig med flyverdragt osv men han havde forbløffende få uheld. 

Med min pige var det sensommer/efterår og vi havde da vange med en del uheld. Kan huske vi var i bon bon land for første gang og hun tissede 5 gange i bukserne på den dag fordi det var så spændende  Det handler bare om en periode hvor pusletasken fyldes med tøj i stedet bleer og så tage det med et smil

Ja okay... Min datter har så tisset 4 gange nu her inden for 3 kvarter  2 gange i trusserne og så tog jeg hende med ned på potten lige efter og der tissede hun også begge gange bagefter....!? Det er rinelig ofte at tisse i min verden..... Haha... I hvert fald på så kort tid....

Anmeld

23. januar 2014

Sitrani

PernilleogLouis skriver:

Syns i hvert fald det er vigtigt at de får en succes oplevelse omkring det��

Tror også min datter vil sige til når hun er klar, ville kun prøve fordi hun har brugt potten et par uger nu, med masser af success, men tror vi dropper det igen.... det skal helst være dejligt at smide bleen 

Anmeld

23. januar 2014

PernilleogLouis

Sitrani skriver:

Tror også min datter vil sige til når hun er klar, ville kun prøve fordi hun har brugt potten et par uger nu, med masser af success, men tror vi dropper det igen.... det skal helst være dejligt at smide bleen 

Ja lige præcist men held og lykke med projektet

Anmeld

23. januar 2014

Sitrani

PernilleogLouis skriver:

Ja lige præcist men held og lykke med projektet

Jo tak  Vi fortsætter lidt endnu med successen med potten + bleen....

Anmeld

23. januar 2014

2babygirls

Sitrani skriver:

Hej derude,

da jeres børn smed bleen, havde de den så på når de var ude i starten, (her tænker jeg ude og lege, på restaurant, på besøg hos andre el. lign.) eller smed de den og havde den af hele dagen uanset hvad I skulle, eller noget helt tredje? Min datter sidder lige nu uden ble i sofaen, og hun er begyndt at gå på potten og bruger den flittigt, dog tisser hun stadig i bleen. Så vil se om hun kan gå uden ble her om eftermiddagen/aftenen når hun kommer hjem fra dagpleje....

håber nogen kan komme med lidt erfarne råd

Vi købte vådliggerlagen på meteren i jysk og smed på sofaen, og så fik hun ble på de første par laaaange ture hvor vi ikke bare lige kunne holde ind.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.