Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Papillon skriver: Tak, jeg havde overset at der var fem i alt Nogen gange læser man vist bare, hvad man tror, der står
Tak, jeg havde overset at der var fem i alt Nogen gange læser man vist bare, hvad man tror, der står
Mor11 skriver: Men, 20-25-30% er alt sammen virkelig mange. Læste lige at man mener at 50% af alle befrugtede æg går til grunde Det er jo et vanvittigt tal.
Men, 20-25-30% er alt sammen virkelig mange. Læste lige at man mener at 50% af alle befrugtede æg går til grunde Det er jo et vanvittigt tal.
Jeg havde en SA da jeg var ca 6+6... Det var min første graviditet, og er endnu ikke blevet gravid igen. Jeg kan godt mærke bekymringen vil blive endnu større næste gang jeg bliver gravid, da jeg nu har prøvet at miste en ønskespire. Det eneste positive er at jeg ikke mistede da jeg var længere henne... Nu vil jeg bare være f***ing gravid igen!!!
Uden at vide det helt Kunne den store snak om aborter herinde måske ikke også skyldes at rigtigt mange tester før tid? Altså at man opdager flere tidlige graviditeter som går til grunde inden man egentlig rigtigt når at gå over tid. Det er bare en teori
lille-fisen skriver: Uden at vide det helt Kunne den store snak om aborter herinde måske ikke også skyldes at rigtigt mange tester før tid? Altså at man opdager flere tidlige graviditeter som går til grunde inden man egentlig rigtigt når at gå over tid. Det er bare en teori
Tror du har ret
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128