Hvor mange??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2014

Nadia&Daniel

Mistede vores første (før Laura) - var omkring 8+

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2014

LinLin

Papillon skriver:

Tak, jeg havde overset at der var fem i alt  Nogen gange læser man vist bare, hvad man tror, der står

Hehe... Jeg nåede da lige at tænke om jeg nu pludseligt ikke kunne regne mere

Anmeld

22. januar 2014

LinLin

Mor11 skriver:

Men, 20-25-30% er alt sammen virkelig mange.  Læste lige at man mener at 50% af alle befrugtede æg går til grunde  Det er jo et vanvittigt tal. 

Ja... Så det er jo virkeligt et mirakel når man får er barn med hjem!

Anmeld

22. januar 2014

Købmagerkonen

Jeg havde en SA da jeg var ca 6+6... Det var min første graviditet, og er endnu ikke blevet gravid igen. Jeg kan godt mærke bekymringen vil blive endnu større næste gang jeg bliver gravid, da jeg nu har prøvet at miste en ønskespire. Det eneste positive er at jeg ikke mistede da jeg var længere henne... Nu vil jeg bare være f***ing gravid igen!!!

Anmeld

23. januar 2014

Disarobi

Vi skulle igennem TRE spontane aborter før det lykkedes at få vores ønskebørn...

Anmeld

23. januar 2014

lille-fisen

Uden at vide det helt  Kunne den store snak om aborter herinde måske ikke også skyldes at rigtigt mange tester før tid? Altså at man opdager flere tidlige graviditeter som går til grunde inden man egentlig rigtigt når at gå over tid. Det er bare en teori

Anmeld

23. januar 2014

Sitrani

lille-fisen skriver:

Uden at vide det helt  Kunne den store snak om aborter herinde måske ikke også skyldes at rigtigt mange tester før tid? Altså at man opdager flere tidlige graviditeter som går til grunde inden man egentlig rigtigt når at gå over tid. Det er bare en teori

Tror du har ret

Anmeld

23. januar 2014

Lunae

Jeg oplevede en missed abortion i min første graviditet og fik så fosteret fjernet en uge inden nakkefoldsscanning. Det er heldigvis den eneste gang, jeg har oplevet det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.