Hvor mange??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Har aldrig prøvet det. Har været gravid to gange og fået en dreng og pige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
LinLin skriver:

Jeg fik det også at vide på sygehuset men det ER jo også svært at vide hvis man medregner dem hvor der ikke er "testet"...

Men, 20-25-30% er alt sammen virkelig mange.  Læste lige at man mener at 50% af alle befrugtede æg går til grunde  Det er jo et vanvittigt tal. 

Anmeld

22. januar 2014

cnmigo

Det er ikke mindre end 16.000 aborter om året i Dk:

http://sekstentusinde.blogspot.dk/

Jeg selv har givet statistikken ét tal; fik foretaget abort i 2008

Fik desuden en spontan abort da vi forsøgte at lave lillebror - men den skete herhjemme, så er ikke en del af statistikken (ukendt abort)

Anmeld

22. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
cnmigo skriver:

Det er ikke mindre end 16.000 aborter om året i Dk:

http://sekstentusinde.blogspot.dk/

Jeg selv har givet statistikken ét tal; fik foretaget abort i 2008

Fik desuden en spontan abort da vi forsøgte at lave lillebror - men den skete herhjemme, så er ikke en del af statistikken (ukendt abort)

Jeg tror ts omtaler de naturlige aborter. der er de 16.000 ikke en del a statistikken, de er udover. 

Anmeld

22. januar 2014

Papillon

LinLin skriver:

Jeg har to gange... 2. Graviditet (11+0) og 5. Graviditet (14+4). Mine drenge er kommet i 1. og 3.

(4. Graviditet var uønsket - opdaget 8+4, hvor scanning viste levedygtigt foster....)

Så 40% af mine graviditeter er endt i sa - skidt statistik, så jeg håber virkeligt jeg har taget min del nu!!!

Det var vist lidt rodet

Er det en tastefejl eller bare mig der ikke lige kan gennemskue, hvordan du har regnet det ud - 40%? 

Anmeld

22. januar 2014

-Sigrid-

Papillon skriver:

Er det en tastefejl eller bare mig der ikke lige kan gennemskue, hvordan du har regnet det ud - 40%? 

40% er hendes to drenge, 40% har hun mistet uden at ville det og 20% var en provokeret abort

ts: cirka halvdelen af alle befrugtigede æg bliver ikke til noget, det kan være sa, ma, biokemiske graviditeter og hvad der nu ellers måtte findes. Cirka 1/5 af alle 'opdagede' graviditeter enyder i aborter. De fleste af dem inden udgangen af uge 6 jeg ved ikke hvordan det ligger med provokerede aborter og tvillinge/tvillingegraviditeter

Anmeld

22. januar 2014

L&V

Min 2. graviditet endte desværre i en sa

Anmeld

22. januar 2014

Papillon

-Sigrid- skriver:

40% er hendes to drenge, 40% har hun mistet uden at ville det og 20% var en provokeret abort

ts: cirka halvdelen af alle befrugtigede æg bliver ikke til noget, det kan være sa, ma, biokemiske graviditeter og hvad der nu ellers måtte findes. Cirka 1/5 af alle 'opdagede' graviditeter enyder i aborter. De fleste af dem inden udgangen af uge 6 jeg ved ikke hvordan det ligger med provokerede aborter og tvillinge/tvillingegraviditeter

Tak, jeg havde overset at der var fem i alt  Nogen gange læser man vist bare, hvad man tror, der står

Anmeld

22. januar 2014

morethanperfect

Jeg har 1 gang .. Og det er ikke særlig længe siden , og var slet ikke klar over jeg var gravid . 

Anmeld

22. januar 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

Troede aldrig jeg skulle skrive ja 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.