Hvor mange??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du prøvet at abortere?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.956 visninger
27 svar
9 synes godt om
22. januar 2014

Sitrani

Jeg har studset over, at der er rigtig mange aborter der bliver skrevet om herinde.. Ikke fordi jeg undrer mig, men mere af nysgerrighed... Hvor mange har aborteret?? Synes altid der er nogen der skriver om abort, eller måske det er de samme flere gange, har jeg ikke bidt mærke i... Men blev sådan lidt - hold da op, sker det så ofte? og hvor er det trist... Og nu har jeg lavet en afstemning... Og en lille tanke til alle jer der har oplevet dette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hver 5. graviditet ender i abort. Det er faktisk en hel del, så det er ikk så mærkeligt at det er et stort/hyppigt emne lige netop herinde. 

Anmeld

22. januar 2014

LinLin

Jeg har to gange... 2. Graviditet (11+0) og 5. Graviditet (14+4). Mine drenge er kommet i 1. og 3.

(4. Graviditet var uønsket - opdaget 8+4, hvor scanning viste levedygtigt foster....)

Så 40% af mine graviditeter er endt i sa - skidt statistik, så jeg håber virkeligt jeg har taget min del nu!!!

Det var vist lidt rodet

Anmeld

22. januar 2014

Sitrani

Mor11 skriver:

Hver 5. graviditet ender i abort. Det er faktisk en hel del, så det er ikk så mærkeligt at det er et stort/hyppigt emne lige netop herinde. 

okay.. Jamen jeg har ikke undersøgt emnet.. Troede bare ikke det var så hyppigt Det er da deprimerende.... Men er det så opdagede aborter, eller er det en statestik der også går på de aborter man ikke opdager, og som bare kommer som alm. mens..? Har ikke så meget forstand på det, og ej heller erfaring heldigvis... Har altid tænkt at der var nogle kvinder som aborterede meget, og det langt fra var en stor del af alle kvinder, som prøvede det...

Anmeld

22. januar 2014

Mother-love

Jeg har lige mistet i sidste uge. Var 5+3.
Det er den eneste jeg har mistet. Ihvertfald indtil videre.
Men har så også kun være gravid 2 gange.
Første gang kom min datter ud af det

Fik afvide at 20 procent af alle graviditeter ender i sa.
Så det vil sige som en anden skriver hver 5. Graviditet.

Jeg havde aldrig i min vildeste fantasi tænkt at jeg ville prøve det. Så det var lidt hårdt. Men er nu " glad" for at det skete allerede der fremfor længere henne

Anmeld

22. januar 2014

LinLin

Mor11 skriver:

Jeg mener jeg fik at vide det var hver 4. ....

Anmeld

22. januar 2014

lineog4

Har aldrig aborteret hvad jeg ved af... Jeg har to gange haft mens forsinket hvor jeg tænkte tanken om jeg kunne være gravid men ikke testede - har altid først testet når jeg var gået en del dage over tid...

Tænker muligheden for de meget tidlige test også gør det opleves som der er flere aborter.

Anmeld

22. januar 2014

JH12

Min krop er i fuld gang med at abortere nu..
Det er første gang, og forhåbentlig sidste!!!!
For det er ikke spor sjovt!

9 uger henne

Anmeld

22. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
LinLin skriver:

Jeg mener jeg fik at vide det var hver 4. ....

Min læge sagde bare hver 5. da jeg selv gennemgik en sa i november.

På Hvidovre hospitals hjemmeside skriver de helt op til 30%. Men det er så medregnet bio'er. Det ved jeg ikk om de omtalte 20% er. 

Anmeld

22. januar 2014

LinLin

Mor11 skriver:

Min læge sagde bare hver 5. da jeg selv gennemgik en sa i november.

På Hvidovre hospitals hjemmeside skriver de helt op til 30%. Men det er så medregnet bio'er. Det ved jeg ikk om de omtalte 20% er. 

Jeg fik det også at vide på sygehuset men det ER jo også svært at vide hvis man medregner dem hvor der ikke er "testet"...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.