Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nihell skriver: Nu spørger jeg måske dumt Kan baby godt have hikke mange gange i løbet af en dag? De sidste dage har han haft hikke nærmest hele tiden, eller det er hvad jeg tror er hikke Jeg er 35 uger henne
Nu spørger jeg måske dumt Kan baby godt have hikke mange gange i løbet af en dag? De sidste dage har han haft hikke nærmest hele tiden, eller det er hvad jeg tror er hikke Jeg er 35 uger henne
Sagtens
Min ældste havde hikke flere gange dagligt - og det fortsatte da hun blev født
Her med lillebror hikkede han ikke lige så meget mens han lå i maven. Han havde mere travlt med at lave ballade
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja!!! Det havde min søn også mange gange om dagen , nogle dage...
Nihell skriver: Hold da op, det var da lang tid at have hikke hvis det var jævnligt Jeg har ikke ret tit hikke (7-9-13) Men nu har jeg heller ikke så lang tid igen, så mon ikke jeg kan holde de sidste uger ud
Hold da op, det var da lang tid at have hikke hvis det var jævnligt Jeg har ikke ret tit hikke (7-9-13) Men nu har jeg heller ikke så lang tid igen, så mon ikke jeg kan holde de sidste uger ud
Min datter er født 35+2, så hun kom lidt før tid... Men dagen før jeg fødte, var jeg med en veninde på sygehuset, og min veninde var total begejstret fordi hun mærkede min datter havde hikke... Hun nærmest hoppede og dansede i venteværelset... Min datter hikkede også meget efter hun var kommet ud, og kan stadig få dage hvor hun hikker flere gange om dagen. Det er heldigvis ikke så tit længere. Men det er som om at når hun først får begyndt, så stopper det ikke igen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128