Hikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2014

Mother-love

Ja det er helt normalt. Isabella hikkede også konstant. Og til sidst i min graviditet fra uge 35 ca. Hikkede hun så meget at det virkelig irriterede mig til sidst. Men hun hikkede også utrolig meget i starten efter hun blev født

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2014

Trinebaby

Nihell skriver:

Nu spørger jeg måske dumt

Kan baby godt have hikke mange gange i løbet af en dag?

De sidste dage har han haft hikke nærmest hele tiden, eller det er hvad jeg tror er hikke Jeg er 35 uger henne

Ja husker det som var det i går jeg mærkede det

Anmeld

21. januar 2014

Mortilxx

Havanagila skriver:

Ja det er helt normalt. Isabella hikkede også konstant. Og til sidst i min graviditet fra uge 35 ca. Hikkede hun så meget at det virkelig irriterede mig til sidst. Men hun hikkede også utrolig meget i starten efter hun blev født

Det bliver helt sjovt at se om han så også kommer til at hikke meget når han kommer til verden :-) Glæder mig :-)

Anmeld

21. januar 2014

Mortilxx

Trinebaby skriver:

Ja husker det som var det i går jeg mærkede det

Det er også en dejlig men sjov følelse :-)

Anmeld

21. januar 2014

Mother-love

Nihell skriver:

Det bliver helt sjovt at se om han så også kommer til at hikke meget når han kommer til verden :-) Glæder mig :-)

Det kan jeg godt forstå du gør. Det er virkelig også det største og mest fantastiske man kan opleve. Nemlig at se ens børn vokse op.
Jeg troede ikke det var muligt med en kærlighed som denne.
Det man tror virkelig er kærlighed. F.eks den man har tilsin mand/kæreste er stor. Men den er ingenting i forhold til den man får for det lille menneske man har skabt.

Anmeld

21. januar 2014

Mortilxx

Havanagila skriver:

Det kan jeg godt forstå du gør. Det er virkelig også det største og mest fantastiske man kan opleve. Nemlig at se ens børn vokse op.
Jeg troede ikke det var muligt med en kærlighed som denne.
Det man tror virkelig er kærlighed. F.eks den man har tilsin mand/kæreste er stor. Men den er ingenting i forhold til den man får for det lille menneske man har skabt.

Der er intet der kan beskrive den kærlighed man har til sine børn. Jeg ville kunne skrive romaner om hvor højt jeg elsker min søn og hvor meget han betyder for mig, men det vil aldrig vise hvor stor min kærlighed er til ham, for den kan bare ikke beskrives. Min søn er på "ferie" ved mine forældre og Gud hvor jeg bare savner ham! Jeg kan slet ikke vente til at se ham i morgen Jeg glæder mig ubeskriveligt meget til at se den lille dreng der kommer til at betyde lige så meget som min anden dreng, jeg glæder mig til at se dem vokse op sammen, jeg glæder mig til alt der involvere mine drenge

Anmeld

22. januar 2014

M (:

Det er bare sjovt, for jeg har ikke mærket det før, og så her for nogle dage siden, så har det bare nærmest været der hele tiden Men det gør mig bestemt intet, det er rart nok at mærke ham

Ja det er lidt pudsigt at det pludselig kan begynde. Jeg mærkede oftere hik end jeg mærkede puf og spark. (: 

Anmeld

22. januar 2014

Trinebaby

Nihell skriver:

Det er også en dejlig men sjov følelse :-)

Ja det er det virkelig

Anmeld

22. januar 2014

MariaKyedDK

Nihell skriver:

Nu spørger jeg måske dumt

Kan baby godt have hikke mange gange i løbet af en dag?

De sidste dage har han haft hikke nærmest hele tiden, eller det er hvad jeg tror er hikke Jeg er 35 uger henne

Hihi Ja det kan baby godt,specielt meget sidst i graviditeten, min lille pige havde også enormt meget hikke, og efter hun er født har hun stadig meget hikke ;D og hun er snart 5 måneder  

Anmeld

22. januar 2014

Moma

Vores den lille hikkede også, da jeg var gravid med ham. Og nu 4 år efter får han stadig hikke, hver gang han griner.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.