Hikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.067 visninger
22 svar
11 synes godt om
21. januar 2014

Mortilxx

Nu spørger jeg måske dumt

Kan baby godt have hikke mange gange i løbet af en dag?

De sidste dage har han haft hikke nærmest hele tiden, eller det er hvad jeg tror er hikke Jeg er 35 uger henne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2014

Stumpen

Ja og det føles fantastisk indrømmer det er 4 år siden jeg var gravid, så derfor huskes det som fantastisk 

Anmeld

21. januar 2014

Dianabk

Nihell skriver:

De sidste dage har han haft hikke nærmest hele tiden, eller det er hvad jeg tror er hikke Jeg er 35 uger henne

Det har jeg også spurgt JM om, da jeg blev lidt små nervøs for ham den lille.

Og hun siger at det er helt fint og at baby ikke mærker det, men at det kan være baby har det når den bliver født.

Men intet at være nervøs for, den mærker det ikke inde i maven.

Anmeld

21. januar 2014

VIPpigen

Sagtens...

Min datter hikkede flere gange om dagen fra 28+, og indtil hun blev født, dog ikke hver dag.

Min mor har fortalt at hun var ved at være dødtræt af mig da hun ventede mig. Jeg hikkede næsten uafbrudt. Og det samme gjorde jeg da jeg kom ud... Husker at jeg som barn havde rigtig meget hikke, det stilnede først af da jeg blev 10

Anmeld

21. januar 2014

M (:

Nihell skriver:

Ja det kan de sagtens. Min søn hikkede OFTE i maven og det gør han stadig - han er 10 måneder. (: 

Anmeld

21. januar 2014

Mortilxx

Stumpen skriver:

Ja og det føles fantastisk indrømmer det er 4 år siden jeg var gravid, så derfor huskes det som fantastisk 

Ja jeg er i hvert fald helt sikker på der er liv i ham :-)

Anmeld

21. januar 2014

Mortilxx

Dianabk skriver:

Det har jeg også spurgt JM om, da jeg blev lidt små nervøs for ham den lille.

Og hun siger at det er helt fint og at baby ikke mærker det, men at det kan være baby har det når den bliver født.

Men intet at være nervøs for, den mærker det ikke inde i maven.

Har bare ikke mærket ham før have hikke, men jeg har bare ikke været i tvivl om at det er/var hikke, da jeg bare tydeligt kan se og mærke det hopper i den der hikke-takt

Anmeld

21. januar 2014

Mortilxx

VIPpigen skriver:

Sagtens...

Min datter hikkede flere gange om dagen fra 28+, og indtil hun blev født, dog ikke hver dag.

Min mor har fortalt at hun var ved at være dødtræt af mig da hun ventede mig. Jeg hikkede næsten uafbrudt. Og det samme gjorde jeg da jeg kom ud... Husker at jeg som barn havde rigtig meget hikke, det stilnede først af da jeg blev 10

Hold da op, det var da lang tid at have hikke hvis det var jævnligt Jeg har ikke ret tit hikke (7-9-13) Men nu har jeg heller ikke så lang tid igen, så mon ikke jeg kan holde de sidste uger ud

Anmeld

21. januar 2014

Mortilxx

M (: skriver:

Ja det kan de sagtens. Min søn hikkede OFTE i maven og det gør han stadig - han er 10 måneder. (: 

Det er bare sjovt, for jeg har ikke mærket det før, og så her for nogle dage siden, så har det bare nærmest været der hele tiden Men det gør mig bestemt intet, det er rart nok at mærke ham

Anmeld

21. januar 2014

AnthonsMor

Nihell skriver:

Anthon havde rigtig tit hikke! Så det kan de godt have mange gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.