Klat gæld og afdragning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2014

Anonym trådstarter

Zelinasmor skriver:

nej de er ikke nemme at snakke med sådan nogle. De er ret hårde i filten. Men stå fast, kort og kontant. Så er der størst chance for at det lykkedes.

Det vil jeg gøre, og tusinde tak. Hvad sagde du til dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2014

Zelinasmor

Anonym skriver:

Det vil jeg gøre, og tusinde tak. Hvad sagde du til dem?

Jeg forklarede dem at jeg ikke havde mulighed for at betale af så længe. Men at jeg til gengæld kunne tilbyde at jeg betalte 1/3 af den samlede gæld her og nu hvis de så slettede resten. Og det holdte jeg fast i selvom de prøvede at få flere penge ud af mig.

Anmeld

19. januar 2014

tarkoflen

Bshizzle skriver:

Jeg kan ikke læse nogen steder at hun skriver de ikke vil betale deres gæld.. Tværtimod! 

Min mand arbejder osse med inkasso sager til dagligt, og han behandler tit sager hvor der både bliver forhandlet afslag i gældsposterne samt rente stop. 

Det er meget normalt i forbindelse med sager hvor personers samlede gæld er så stor at man er låst på hænder og fødder.

Jeg har også skrevet at jeg kan se at de ikke er interesseret i ikke at betale

Anmeld

19. januar 2014

tarkoflen

Anonym skriver:

Nej vi vil absolut betale. jeg synes bare det  er frusterende i denne situation vi står i, at se vi på noget af det stadig mangler 3 år. Og det bliver nærmest ædt op i renter. Vi har aldrig misset en betaling og de har altid fået pengene ril tiden.

banken vil ikke hjælpe os. Vores eget problem og vi må selv løse det. Deres ord. 

Jeg kan sagtens forstå det er frustrerende og du kan jo ikke få mindre end du har, så jeg synes du skal kontakte dem, og når l altid betaler til tiden og aldrig har misset et afdrag, så må du slå på at l er ansvarlige og gerne vil have det ud af verden hurtigst muligt, og jo flere kreditorer l kan få overtalt, jo bedre mulighed har l for at få betalt alt ud.

Jeg håber l kan få en god løsning.

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

Zelinasmor skriver:

Jeg forklarede dem at jeg ikke havde mulighed for at betale af så længe. Men at jeg til gengæld kunne tilbyde at jeg betalte 1/3 af den samlede gæld her og nu hvis de så slettede resten. Og det holdte jeg fast i selvom de prøvede at få flere penge ud af mig.

Jeg prøver. Jeg har ikke noget at miste ved det. Og de kan ikke få flere penge end dem jeg kan tilbyde. Og det er nemlig 1/3 af det der mangler.

tusinde tak for hjælpenhjælpen

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Jeg kan sagtens forstå det er frustrerende og du kan jo ikke få mindre end du har, så jeg synes du skal kontakte dem, og når l altid betaler til tiden og aldrig har misset et afdrag, så må du slå på at l er ansvarlige og gerne vil have det ud af verden hurtigst muligt, og jo flere kreditorer l kan få overtalt, jo bedre mulighed har l for at få betalt alt ud.

Jeg håber l kan få en god løsning.

Det er nemlig det jeg håber vil være et plus. For kunne forstå de sagde nej hvis vi ikke er til at regne med, men dete r ikke tilfældet. Jeg prøver. Og siger de nej så fair nok.

har tre som nok er nemmest at forhandle med. Og så har jeg tre som jeg desværre ikke tror jeg kan gøre noget ved. blandt andet noget su som jeg betaler af på og lige er begyndt me. Da jeg er stoppet uddannelse. Men dete r så også uden renter, så den er ikke den værste.

og så håber håber håber jeg sådan at der kommer penge tilbage i skat

Anmeld

19. januar 2014

tarkoflen

Anonym skriver:

Det er nemlig det jeg håber vil være et plus. For kunne forstå de sagde nej hvis vi ikke er til at regne med, men dete r ikke tilfældet. Jeg prøver. Og siger de nej så fair nok.

har tre som nok er nemmest at forhandle med. Og så har jeg tre som jeg desværre ikke tror jeg kan gøre noget ved. blandt andet noget su som jeg betaler af på og lige er begyndt me. Da jeg er stoppet uddannelse. Men dete r så også uden renter, så den er ikke den værste.

og så håber håber håber jeg sådan at der kommer penge tilbage i skat

Start med dem du tror er nemmest at forhandle med, så du forhåbentlig starter med en succesoplevelse, så kommer selvtilliden måske nemmere til de næste

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Start med dem du tror er nemmest at forhandle med, så du forhåbentlig starter med en succesoplevelse, så kommer selvtilliden måske nemmere til de næste

Ja det var da en god ide, så får man heller ikke lyst til at opgive med det samme

Anmeld

19. januar 2014

tarkoflen

Anonym skriver:

Ja det var da en god ide, så får man heller ikke lyst til at opgive med det samme

Nej det er nemlig det

Håber du får nogle ordninger ud af det, som er bedre end dem du har.

SU kan du nok ikke gøre så meget ved, men jeg håber det lykkedes med bare nogle af de andre

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Nej det er nemlig det

Håber du får nogle ordninger ud af det, som er bedre end dem du har.

SU kan du nok ikke gøre så meget ved, men jeg håber det lykkedes med bare nogle af de andre

Jeg siger tusinde tak. Håber også der er noget hjælp at hente. Vil lige holde jer opdateret. Hvis alt går vel har vi i morgen solgt for 2900 kr. Og så er der jo steder jeg vil se om jeg kan presse lidt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.