VIPpigen skriver:
Det er mig der er bag Denne tråd fra november.
Vi var til NF i går, og termin er fastsat til 31 juli.
Det har taget hårdt på os begge da barnet ikke er planlagt, og manden var ret stresset over at vi skulle have en til. Lige før jul var jeg helt ude at vende i at vi skulle skilles 2 måneder efter vi var blevet gift, huset måtte sælges, og jeg skulle være enlig mor til 2.
Men vi fik en god snak, og tager det som det kommer. Vi skal nok klare det, og han er alligevel ret fascineret når vi er til scanning, fordi vi har jo lavet et lille menneske igen...
Vores datter glæder sig til at hun skal være storesøster, selvom hun nu mener hun skal have en storebror. Sådan en kan jeg altså ikke lave...
Familien fik besked i julen, min mor nogen dage før, fordi det hele tog så hårdt på mig, i vores parforhold. Og så er det vidst bare rutine at når jeg er gravid, så dør folk samtidig
Manden fik i tirsdags kappet trådene, og når baby er født får jeg lagt en spiral, så skulle chancen for en ny upser være ret lille.... 2 er vidst nok herhjemme.
Ellers fik vi faktisk rigtig fine tal til NF, den var over 13.000 så den var over dobbelt så høj som da jeg ventede vores datter. Det var selvom jeg vejer 5 kg mere, og nærmer mig de 30 om 2 måneder.
Lilje blev født 5 uger før tid, hvorfor ved vi ikke. Men det har gjort at jeg skal scannes ekstra, første ekstra scanning bliver samme dag som vi skal til MD, efter MD skal jeg have lavet en indvendig scanning så de kan måle livmoderhalsen, og det skal jeg igen i uge 28 og 34. Er der på noget tidspunkt tegn på den er forkortet, så bliver jeg sygemeldt. Så jeg håber jeg kan få lov at gå til hvertfald 37+, og være mere gravid end jeg var sidst.
Derudover er der ekstra jm samtaler, og ekstra tid, fordi jeg er på antidepressiv. Det er jeg dog ikke særlig bekymret for selv, da jeg har været stabil siden 2008, og efter bi er flyttet fra Vejle kommune er det kun blevet endnu bedre, fordi kommunen hernede slet ikke ligger et pres på, på samme måde som Vejle...
Alt i alt så glæder jeg mig til den nye graviditet, selvom jeg nu er over 12+, så er det stadig vildt underligt.
Nå, det var vidst hvad vi ved på stående fod... den 24 februar skal jeg til første jm samtale